Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground

CampingWeer vandaag21°14°
Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground
7,3

11 reviews over Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground in het Nederlands

Beloven veel maar praktijk is anders

H. Korver
27-5-2015

Personeel erg afstandelijk en verre van behulpzaam. Houden geen rekening met wensen van de klant en geven slechte adviezen aan de toerist. WiFi wordt beloofd maar werkte niet. Dit was tussen Toronto en Vancouver de duurste camping met de minste service.

Prima stadscamping

becathijs
11-8-2012

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Vancouver en omstreken. Plekken zijn niet groot maar hebben veel privacy door hoge coniferenhagen. Sanitair is uitstekend en schoon. Gratis warme douches. Wasplaats voor campers. Overdekt zwembad, hot tub met bubbels, zonneterras, meest uitgebreide winkel die ik op campings in Canada gezien heb. OV-dagkaarten te verkrijgen (buslijn voor de deur), er kunnen dagtochten worden geboekt waarbij men opstapt voor de deur. Bij aankomst kregen we een vuistdikke stapel folders en info mee. Rondom de camping kan leuk worden gewandeld (Burnaby Lake, bos en stadsparkachtige omgeving). Camping is niet goedkoop (ca. CDN 70 per nacht) voor full hookup maar biedt veel.

Goeie camping

Berend Sloot
26-9-2011

2 keer op deze camping gestaan. Goede plek op Vancouver te bezoeken. Zorg wel dat je bij binnenkomst aan de rechterkant van de receptie gaat staan ivm met de treinen die 's nachts langs komen.

mooie campground

Paul
27-7-2011

Mooie campground van waaruit je vancouver kan ontdekken. De plaatsen zijn krap, maar je hebt toch privacy omdat er hoge heggen omheen staan. De campground heeft een grote winkel, zwembad, speeltuin en camper wasgelegenheid. Bij de rectie kun je voor $9 een dag kaart kopen voor het openbaar vervoer ( sky train, bus enz ) De sky train ligt op 15 minuten lopen van de campground en deze brengt je overal waar je wil zijn in vanvouver ( behalve stanley park dan moet je ook met de bus ) Het is een grote campground waar ook veel vaste bewoners staan met zeer grote campers.

Weinig privacy

Joke
4-3-2011

Dit schone en luxe camping ligt gunstig tov de stad Vancouver. Wij stonden er alleen omdat we de camper in de buurt moesten inleveren, het was erg wennen na alle ruime plekken in de natuur die wij op onze reis gewend waren. het zwembad was erg lekker, de laundry en wasstraat zijn prima. Om praktische redenen kiezen voor dit terrein is dus goed.

Mooie stadscamping

Mary
10-2-2011

Voor de 2e keer staan we op deze camping, omdat het een prima plek is om van hier uit met name Vancouver te ontdekken. Nog steeds kan je bij de receptie dagkaarten kopen voor het openbaar vervoer. Het was niet veel veranderd, de plekjes zijn nog steeds klein maar wel goed verzorgd en schoon. Deze keer zijn we ook 's avonds in het zwembad geweest en dat is heerlijk na een dagje slenteren, vooral in de grote whirlpool.

Mooie camping

Mary
3-1-2011

Deze camping hebben we ook in 2006 bezocht en er was niets veranderd, nog steeds kleine plaatsen tussen grote groene heggen, maar verder niets op aan te merken.

Luxueuze campground

Ronald van der Boom
9-10-2010

Een van de meest luxueuze campgrounds in West- Canada. Naarmate je verder het binnenland intrekt wordt het eenvoudig en soms zelfs sleazy zoals in Tsawwassen.

Kan echter niet tippen aan campgrounds in het zuiden van de Verenigde Staten.

Gestroomlijnde campground

hans
18-6-2009

Een handige campground als je Vancouver wilt bezoeken ( Light Rail naar downtown in de buurt) Ook geschikt als je camper weer (schoon) moet inleveren. Er is een wasstraat voor campers. De plaatsen zijn aan de krappe kant, weinig privacy. Prima sanitair! Prijs ligt aan de bovenkant van Canadese campgrounds.

een van de beste campings in Canada

Jean Paul en Tineke
12-9-2008

Tjdens een rondreis door West-Canada hier gestaan om Vancouver 'te doen'.

Goede verbindingen met bus en light-rail naar het centrum.

Schoon en ruim voldoende sanitair (vind je niet zo veel in Canada); heerlijk zwembadje met 'jacuzzi'.

Plaatsen zijn ruim genoeg voor een camper van 'normale' afmetingen; wat krap als je een grote camper voor meerdere personen hebt.

Eigenaresse is van Nederlandse afkomst en zeer behulpzaam.

Informatiemap over Vancouver wordt verstrekt bij aankomst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground in Burnaby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Burnaby Cariboo RV Park & Campground scoort een 7.29 uit 10 op basis van 11 reviews.