Hotel Mike Wiegele'S Resort

HotelWeer vandaag33°6°
Hotel Mike Wiegele'S Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Mike Wiegele'S Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mike Wiegele'S Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Groot en ruim chalet in ski resort

Fam. Ter Horst
4-8-2016

Geschikt voor grote groep ook in de zomer is het ski resort open. Grote keuken en ruim zit gedeelte. Slaapkamers zijn ruim genoeg. In de zomer kan je vissen in het meer. In de zomer maanden kan er geen gebruik worden gemaakt v.d. Helicopters. Een goed Restaurant is tegenover het resort aan de andere kant van de weg.

Prachtig houten chalet met whirlpool

m_ameling
13-10-2012

Complete kamer, met goede bedden en grote badkamer met whirlpool en stoomcabine. Complex is zeer gericht op de wintersport en dus stil in de zomer. In verband met laagseizoen was ontbijt minimaal en vond plaats op een zolderverdieping met lange tafels. Goede locatie voor een berenexcursie. Minpunt is de trein die zeer regelmatig voorbijkomt een z'n claxon veelvuldig gebruikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mike Wiegele'S Resort in Blue River, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mike Wiegele'S Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mike Wiegele'S Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.