Vakantiepark Eagle Wind RV Resort

1 review over Vakantiepark Eagle Wind RV Resort in het Nederlands

Prima camping

Carla
11-10-2017

Prima camping niet ver van Vancouver. De plaatsen zijn afgescheiden door hoge heggen en hebben full hook up. D.w.z. waterkraan en afvoer van vuilwater. Er is een klein zwembad bij en douches met een gordijn, zoals in bijna alle toiletgebouwen in British Columbia. Camping ziet er keurig netjes uit.

Ligt aan een doorgaande weg, dus je hoort het verkeer. Maar een cijfer 10 voor de mevrouw bij de receptie van de camping. Zó vriendelijk en behulpzaam maak je zelden mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eagle Wind RV Resort in Abbotsford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eagle Wind RV Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.