Hotel Crandell Mountain Lodge

HotelWeer vandaag30°13°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Crandell Mountain Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crandell Mountain Lodge

Never again.

Sauve/Hobberlin
30-7-2011

the bathroom, located in one of our two bedrooms, smelled strongly of urine, probably in the soft lino. An old building and everyone walking upstairs or adjacent squeaked the floors. Not much sleep possible.

Poorly maintained. A broken step outside is an accident waiting to happen.

Very overpriced for what we got. a room at the Prince of Wales was cheaper!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crandell Mountain Lodge in Waterton Lakes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crandell Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crandell Mountain Lodge scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.