1 review over Hotel Bear Mountain Motel in het Nederlands

'Back to the sixties' in dit schattige motelletje

Yerun
26-7-2014

Bear Mountain Motel is een schattig motelletje waar je je een beetje in de jaren zestig waant. De kamer en badkamer zijn klein en een koffiezetapparaat of föhn moet je hier niet verwachten (er staat nota bene wel een flatscreen tv'tje), maar wat is het knus! Het kacheltje staat aan, het bed is prima en het weinige meubilair lijkt sinds de jaren zestig niet veranderd, met als hoogtepunten de blikkerige douchecabine en het formica eettafeltje dat aan beide zijden kan worden uitgeklapt. Er staan zitjes voor de kamers zodat je ook lekker buiten kunt zitten. Bij de kamers aan de straatkant zie je daar tussen de vakantiehuizen aan de overkant door het meer liggen.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bear Mountain Motel in Waterton Lakes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bear Mountain Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.