Hotel Super 8 Rocky Mountain House

HotelWeer vandaag18°5°
Hotel Super 8 Rocky Mountain House

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Rocky Mountain House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Rocky Mountain House in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

2007

Zeer mooie locatie in de rockeys

R.E.Terpstra
27-2-2007

Zeer mooie locatie in de rockeys. eenvoudig maar functioneel. ideale onderbreking in de natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Rocky Mountain House in Rocky Mountain House, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Rocky Mountain House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Rocky Mountain House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.