Hotel Post

Weer vandaag14°

We hebben een aantal aanbieders voor Post voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Post in het Nederlands

The best of the best

Luc De Clerck
14-11-2009

We hadden tijdens onze motortocht dit hotel gekozen als rustdag.....het was ongeloofelijk. Het kost een paar centen maar het is echt zeer de moeite. Een glazen wijnkelder van 30,000flessen, wandelafstand van Lake Louise en zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Onvergeetelijk !!

Gereisd Met partner in juni 2009

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post in Lake Louise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.