FamiliehotelWeer vandaag14°
8,6

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fairmont Chateau Lake Louise voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Fairmont Chateau Lake Louise in het Nederlands

Mooi gelegen, voor kamer let op

poeliepoel
28-8-2012

Mooi gelegen hotel, kamer meerzicht genomen om te genieten van uitzicht. Geplaatst in bijgebouw met in de verte meerzicht ..... een boel geld neergeteld. Kamer is supergroot en badkamer idem. Heerlijke bedden en verder alles zoals het hoort. Maar vraag specifiek hoofdgebouw want dit viel ons vies tegen, hoewel de kamer en gebouw erg netjes waren.

Gereisd Met partner in juli 2012

De overtreffende trap

Desiree
8-11-2009

Chateau Lake Louise was ons door een Canadese vriend aangeraden. Tijdens onze rondrit door de Rockies besloot ik me op het laatste moment twee overnachtingen voor mijn verjaardag in dit hotel cadeau te doen. De verwachtingen waren hoog gespannen, maar werden ruimschoots overtroffen. De omgeving is prachtig en we hebben fantastische wandelingen gemaakt.

Voor mijn verjaardagsdiner werden we helemaal verwend. We kregen een plekje met spectaculair uitzicht in de bar om ons aperitief te nuttigen. Er gaat niets boven een glas champagne met uitzicht op een zich in het meer spiegelende gletsjer. Bij het diner worden we door de (Nederlandse) ober extra verwend met heerlijke wijnen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Het eten was in 1 woord perfect. We besloten ter plekke om direct maar te reserveren voor de volgende avond.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel met unieke ligging

Jeroen de Lignie
27-9-2009

Hier 3 nachten geweest in juni 2009. De ligging is onbeschrijflijk mooi, aan Lake Louise, met uitzicht op de bergen en de gletsjers. Wel duur inderdaad, maar trek dan ook maar wat extra uit voor een kamer met lakeview. Hier wordt nog gestreefd naar perfectie in service. Super kamer, super gegeten en heerlijk gewandeld vanuit het hotel. Bij vooruitbetalen kregen wij 30% korting. Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Sep 27 2009 14:12:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klasse hotel

GBE
12-8-2009

Groot en luxe hotel op een droom locatie. Prijzig, maar biedt de kwaliteit die je in deze klasse mag verwachten. Wanneer je niet in het hotel wilt eten is de keuze in de omgeving erg beperkt. Groot voordeel van een overnachting is de rust waarin je kunt fotograferen in de avond en ochtend.

De wandeling naar Lake Agnes en het Tea House is een aanrader. Onderweg erg mooi uitzicht op Lake Louise en Bow Valley en uiteindelijke Lake Agnes.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Van het gebruikelijke Fairmont-niveau dus uiterst met en

RZ
9-7-2007

Van het gebruikelijke Fairmont-niveau dus uiterst comfortbabel met ruime kamers en veel voorzieningen. Probeer een kamer te reserveren met uitzicht op het meer en de daar achter 'hangende' gletscher. Enige aanmerking: Het is een erg groot en dus druk hotel, vooral rond de aankomst en het vertrek van de bussen met reisgezelschappen. Prima uitgangspunt voor autotochtjes en lange natuurwandelingen. Aanrader: Wandel vanuit het hotel naar Lake Agnes (let op: het theehuis is alleen in het hoogseizoen open) en vandaar hoog boven het onwaarschijnlijk blauwe meer richting gletscher waarbij je regelmatig de indrukwekkende sporen van lawines passeert. Kans op het zien van beren (Grizzly) is aanzienlijk.

Gereisd Met partner in juni 2006
2006

Zeer luxe! Kamer met normaal bad en bubbelbad

Arald
7-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer luxe! Kamer met normaal bad en bubbelbad. Wij hadden het geluk van een kamer met uitzicht op het meer. Het beste aan dit hotel is echter dat ze in de bar Leffe blonde serveren!! Eten is prima. Je hebt een aantal (te)dure restaurants maar de Saloon is gezellig, goed van eten en een normale prijs

Gereisd Familie in augustus 2005

2005

Schitterend hotel aan Lake Louise

Lia Grooters
16-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schitterend hotel aan Lake Louise. Net zo mooi als dat het op foto's eruit ziet. Zomer en winter leuk om te verblijven. Wel behoorlijk aan de prijs.

Gereisd Anders in februari 2005
2003

Schitterende ligging aan het meer, echter vrij afgelegen

bas
13-11-2003

Schitterende ligging aan het meer, echter vrij afgelegen. Indien je s'avonds weg moet je zeker een huurauto hebben. Service super, eten waanzinnig

Gereisd Anders in november 2003

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Chateau Lake Louise in Lake Louise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Chateau Lake Louise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.