Hotel Pyramid Lake Resort

Hotel Pyramid Lake Resort

Weer vandaag1°-12°

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramid Lake Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Pyramid Lake Resort in het Nederlands

een mooie plek aan het lake

Jos en marion habets
23-10-2011

we hebben er een paar mooie dagen doorgebracht. een mooi uitzicht en de cabins zijn voor 3 sterren netjes. we hadden met een kitschenette.dat is wel handig. de kamers zijn verschillend van grote.hebben wel allemaal goed uitzicht.we kunnen ze van harte aanbevelen. wel even buiten Jasper gelegen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Geweldige ligging

smal01
21-5-2010

Keurige appartementen met gashaard!!Geweldig mooie ligging met uizicht op de mountains en het meer.

En toen we s'morgens wakker werden en de gordijnen open deden en er een aantal elk's voor ons raam stonden, kon het natuurlijk helemaal niet meer stuk!!

Gereisd met partner in januari 2009
2007

In mei 2006 hier 2 nachten doorgebracht

Miranda
31-8-2007

In mei 2006 hier 2 nachten doorgebracht. Resort ligt wel een eindje rijden buiten het centrum, maar de ligging is heel mooi. Kamers zijn in blokhutstijl met mooie ruime kamers, met zithoekje en complete badkamer.

Gereisd met partner in augustus 2007

2006

Schoon en netjes aan een mooi meer

Leon
16-11-2006

Schoon en netjes aan een mooi meer.Zijn er 1 nacht geweest.Goed ontbijt

Vooral buiten het seizoen valt er flink over de prijs te onderhandelen.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyramid Lake Resort in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyramid Lake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.