Bungalow Pine Bungalows Cabins

BungalowWeer vandaag23°11°
Bungalow Pine Bungalows Cabins
8,1

7 reviews over Bungalow Pine Bungalows Cabins in het Nederlands

Een van de beste plekken om vakantie te houden.Het bungalowpark is echt leuk om er te zijn,leuke huisjes,vriendelijk personeel.In de tijd dat we er waren zaten er veel muggen.(muggenspray meenemen !) Tijd van mijn leven gehad,jammer dat er geen wifi bij onze bungalow was.Je kan wel wifi doen bij de poort.

Zeer mooie ligging

Miranda
17-10-2010

In september hebben wij 3 nachten in een riverfront cabin verbleven, huisje nummer 15. De ligging van deze blokhutten aan de river is werkelijk prachtig. 's Morgens en 's avonds lopen de herten langs de huisjes en de eekhoorntjes schieten langs de huisjes de bomen in en uit. Geweldig!

Het huisje zelf was prima. Voor ons tweetjes was het ruim genoeg. Er was een kleine keuken met eethoekje, 2 fauteuils, een openhaard en een prima bed. Het badkamertje was wel wat aan de kleine kant en een beetje verouderd, maar het was schoon dus goed.

Er is geen tv of radio, maar ach, dat heb je toch niet altijd nodig?

Wij zouden hier meteen weer teruggaan!

onze mooiste overnachting in canada

susanne
15-9-2010

Wij sliepen in de zogenaamde 'oudere bungalows", maar van binnen was dit prima. Met openhaard, keuken, badkamer en veel ruimte was dit een mooie plek. Erg romantisch. En mooie ligging, aan de rivier.Rustige plek, veel natuur. Binnen 5 minuten met de auto in het centrum van Jasper. Geen wifi, maar wel gratis internetten bij de receptie. Voor ons was dit een super plek!

Prachtige plek maar bungalow zonder sfeer

hedwig lunenberg
11-8-2010

De Pine Bungalows in Jasper liggen heel mooi aan het water en ook vlak bij het dorp. Wij hadden een zgn 'nieuwere'cabin. Deze was qua ruimte prima maar qua sfeer en inrichting leek het wel een bejaardentehuis. Alles bruin en beige, 70-er jaren stijl zonder ziel en overal TL-buizen. Als je hier niet gevoelig voor bent is het prima. De mensen zijn er aardig. Leuker zijn de echt oude bungalows. Vraag naar een Heritage bungalow! Die hebben een open haard en een Hans en Grietje-achtige stijl.

Veel oude mensen uit Albany op dit park die er al sinds de 50-er jaren komen....

Wij waren in september 2009 in dit park met cabins Er zijn verschillende soorten maar wij hadden nummer 1 en 2 Zij liggen alleen en aan de rivier Heerlijke plek om to rust te kaomen De herten liepen rond onze cabin wat een bizondere ervaring ws

Het huisje had alles wat nodig was Eenvoudig mar schoon en comfortabel Aanrader voor rustzoekers!!

zeer oud

kiamzo
29-6-2009

bungalow was wel oud maar de bedden waren heel goed. er was buiten een pikniktafel en een BBQ en deze werd ieder morgen gekuist hadden ook zicht op het water .Er zijn ook nieuwe bung. maar daar moet je wel naar vragen als je boekt.Wij waren het vergeten en er was geen plaats meer in de nieuwe.

De "Superier Chalet" bungalow is het beste te vergelijken met mijn oma's staancaravan. Het ruikt ook zo. Het is schoon, het bed is goed, de service is ook best goed maar de bungalow zelf laat veel te wensen over. Met name de douche is een ramp. Het water varieert van extreem koud tot extreem heet zonder de temperatuur bij te stellen.

Absoluut een afrader als het om prijs prestatieverhouding gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Pine Bungalows Cabins in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Pine Bungalows Cabins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Pine Bungalows Cabins scoort een 8.11 uit 10 op basis van 7 reviews.