Hotel Marmot Lodge

8 reviews over Hotel Marmot Lodge in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor Park Jasper

Fam v.d. Wal
5-8-2018

Goed motel, kamers wat aan de kleine kant, maar goed bedden. Het motel ligt iets buiten het centrum, maar nog wel op loopafstand. Ze hebben 4 wasmachines en drogers. Er is een leuk zwembadje met een goede sauna en een bubbelbad. Wij hebben niet in het restaurant gegeten.

Prima hotel aan rand van het dorpje!

Emmy
24-3-2017

Prima hotel met goede service!

We hadden een hele kudde elk's die in de voortuin aan het overnachten waren! Geweldig!

Meer moet dat niet zijn.

Hans Jacobs
28-9-2016

Heel vriendelijke ontvangst en service. Mooie kamer en gratis parking voor de deur.

Heel goeie ligging. Topper.

D-reizen

heerlijk hotel tussen de bergen

Theo & Yvonne
6-7-2015

Als je bij binnenkomst al te horen krijgt dat je een upgrade krijgt, kan het niet meer misgaan. Mooie ruime kamer, ruime badkamer (inclusief doucheruimte). Balkon aanwezig. Voldoende parkeerruimte.

Ruim opgezette lodge met fijne kamers

Yerun
21-6-2014

Marmot Lodge is een ruim opgezette en vriendelijk ogende lodge aan de rand van Jasper. De kamer is heerlijk: ruim, schoon en prima ingericht. Enig minpunt is de internetverbinding die in de hele lodge te traag is om te kunnen gebruiken. Dat ligt niet aan de wifi; ook de vaste pc in de lobby is niet vooruit te branden. Ach, het past wel bij het gevoel dat je in Jasper aan het einde van de wereld zit.

Vanuit de lodge kun je het beste per auto naar het centrum. Het is een kwartier lopen en er zijn leukere wandelroutes te bedenken. Bovendien kun je in het centrum gewoon gratis parkeren. Onze ontbijtfavoriet in het centrum van Jasper is Papa George’s, een gezellig ingericht café met heerlijke multi-grain pancakes.

mooi gelegen net buiten centrum

c_branje
14-10-2012

Het hotel is mooi gelegen aan de hoofdstraat in Jasper, op zo'n 10 minuten lopen van het centrum. Het is in motelvorm, 2 verdiepingen hoog. De auto kan dus voor de kamer geparkeerd worden. Wij zaten aan de achterkant, heerlijk rustig. Hoe de voorkant is met geluid van verkeer op straat en de trein (spoorlijn loopt parallel aan hoofdstraat) weet ik niet.

Trap en galerij waarlangs de kamer op de bovenverdieping te bereiken zijn. Kamer is niet zo groot, daardoor moeilijk de koffers open neer te leggen. Vreemde constructie: vanuit de kamer kom je in een ruimte zonder deur waar de wastafel is. Bad en toilet zijn in ruimte rechts daarvan achter een deur.

Koelkastje, koffie- en theezetmogelijkheden.

Leuk hotel aan de rand van Jasper

jw_ket
20-8-2011

Jaser is een leuk stadje waar je heerlijk kunt eten. Het restaurant bij het hotel echter is geen aanrader voor een award winning restaurant. De kamers in het hotel waren netjes en schoon. Verder is er een heerlijke hot tub, zwembad en sauna ( allemaal gratis ) en internet. Goede parkeergelegenheid ook gratis.

Hotel buiten centrum

karin
13-8-2009

Wij zijn 2 nachten in dit hotel geweest. Er zijn meerdere soorten kamers en bij aankomst bleken we ingedeeld in een kamer zonder airco en zonder balkon (met 35 gr. is dat minder prettig). Een raam open was een alternatief, dat betekende wel vroeg op de ochtend/later op de avond veel geluid van buiten van o.a. vertrekkende bussen met gasten of feestende mensen aangezien dit blijkbaar ook een lokatie is waar men bruiloften e.d. viert.

Verder deed het geheel wat gedateerd aan en werd er aan de achterzijde van het hotel gebouwd.

Er is een binnen zwembad bij het hotel.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten in het bijbehorende restaurant was goed.

Gratis gebruik van internet in de lobby van het hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmot Lodge in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmot Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.