Bungalow
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Jasper House Bungalows voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bungalow Jasper House Bungalows in het Nederlands

Fantastische plek

Sjakko van Raaijen
19-8-2017

Mooie kabins. Qua inrichting wat basic maar fantastisch gelegen direct aan de rivier. Jasper ligt slechts op enkele auto minuten. De kabins liggen in een klein "parkje" en zorgen ervoor dat je niet het gevoel hebt helemaal alleen /afgelegen te zijn, maar tegelijkertijd heb je voldoende privacy en het " natuurgevoel". Niet echt geschikt om zelf te koken (keukenblokje is erg basic) maar als je toch wilt kan het wel. Het bed in de alkoof achter het gordijn is een twijfelaar. Wel heerlijk geslapen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

heel mooi plekje

Ine
1-7-2013

de bungalows liggen op 3 km van Jasper op een mooi plekje aan de Athabasca rivier. Wij hadden een huisje met rivierzicht, prachtig. De rafters komen gillend langs. Er lopen herten langs de huisjes. de huisjes zijn prima, alleen nr 14 had een krakend doorgezakt bed. het restaurant is ook prima, aardige bediening. Kortom een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2013

Bungalow info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Jasper House Bungalows in Jasper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Jasper House Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.