Canmore

Vakantie in Canmore

vakanties Canmore

We hebben een aantal aanbieders voor Canmore voor je op een rij gezet:

Canada Online
Canada Online

Reviews over Canmore

• 9amber07-08-2016

fantastisch blauwegroene meren vriendelijke mensen

ik vond het wel goed dat als er ergens een beer gespot was dat er dan no enntry because of bear warning stond. wat ik wel zou aan raden is de ice field parkway zoziezo , lake louise moraine lake enz.. wat ik zou aanraden is de lodges at Canmore hebt ruime kamers en je hebt een zwembad erbij. wat ik ook als tip meegeef neem een huurauto en verblijf op 1 plek dan zie je veel meer en intensiever dan alleen de bekende toeristenplekken. ik zou wel je eigen muziek meenemen , want bij ons was het zo als wij dan een stuk gingen rijen heb je opgegeven moment geen radiobereik meer en geen telefoonbereik dus is het best wel saai zonder muziek in de auto. je auto zou ik huren bij budget

• 7Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9mayco05-09-2015

leuk

ondanks donker en nat weer was het genieten geblazen van de omgeving en de vele restaurants

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8Massimo06-11-2014

Posto molto carino

Canmore è un'ottima località dove pernottare per visitare la bellissima Kananaskis Country e il meraviglioso Banff National Park, si trova infatti vicino ad entrambi i parchi.

• 5Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8marco04-12-2012

Goed alternatief voor Banff

Leuk stadje met een aantal goede restaurants. Goede uitvalbasis om de omgeving en de Rokies om Banff te ontdekken.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 8becathijs11-08-2012

Leukeauthentieke plaats

Wat wij van Canmore zagen beviel ons wel. Tegen een mooie achtergrond van de Rockies heeft Canmore leuke typisch Canadese straatjes (met winkels), wandelpaden langs de rivier enz.. Terwijl Banff e.d. duidelijk toeristisch zijn heeft Canmore dat niet, en is daarom n.o.m. meer authentiek Canadees gebleven.

juli 2012

• 8Rinus05-12-2011

Levendig stadje

Canmore is een levendig stadje aan de voet van de Rockey Mountains en als verblijfplaats zeer geschikt voor het verkennen van de schitterende omgeving, hotels en restaurants zijn er voldoende, wij loogeerden bij het gemoedelijke B&B Enjoy Living. Een uitstekend restaurant in Western stijl is "The Drake Inn". Aan de rand van het stadje staan enkele fraaie, door erosie ontstande steenpilaren de z.g. "hoodoos"

Gereisd met partner in juli 2003

• 8Ad14-10-2010

Goed alternatief voor Banff

Prachtig gelegen tussen allerlei national en provoncial parks ligt Canmore ideaal voor uitstapjes naar de Rocky Mountains. Canmore is nog niet zo verpest als Banff. Banff is een toeristisch gedrocht. het centrum van dit stadje kan beter worden vermeden wel de prachtige natuur rondom Banff en Camore bezoeken. Uit eten en overnachten doe je in Canmore: rustiger mooier en betaalbaarder. Aanrader is het Kananaskis park: weinig toeristen maar geweldige natuur.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 9Ad01-10-2010

Geweldige omgeving

We zijn via Emerald Lake en Natural Bridge naar Takakkaw Falls [ een van de hoogste waterval van Canada ] gereden over een steile smalle slingerend weggetje. Vanaf hier zijn we tegen de avond bij Lake Louise aangekomen en vervolgens over de [oude] Bow Valley Parkway gereden, waar we rustig gereden en we de eerste beer hebben gezien en nog wel een Grizzly, later ook overstekende zwarte beren met jong. echt geweldig deze weg. Volgende dag naar Marble Canyon, die helaas door bobrand was afgesloten en Paint-Pots, wat niet veel voorsteld en Banff geweest.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2006

• 8Charlotte27-12-2007

Gemoedelijke plaats, minder druk, duur en toeristisch als Banff. Prachtig uitzicht op de omgeving en een goede uitvalsbasis om de Rockies te bekijken.

Gereisd in december 2007

• 9Andy en Sjoukje11-11-2007

Leuk plaats aan de voet van de Rockies. Leuk stad met veel eetplaatsen. Super uitzichten. Goed plaats om the Rockies te bezoeken. Minder duur dan Banff. Super gehad daar in Juni 2007

Gereisd in november 2007

10 van de 12 reviews gezien