9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Wingate by Wyndham Calgary voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wingate by Wyndham Calgary in het Nederlands

2005

Super net hotel

jan
5-8-2005

Super net hotel..wat meer gericht op zakelijke gasten. Luxe ruime kamers. Zelf pancakes bakken bij het ontbijt ;-) Te ver van het downtown om te verblijven,maar prima voor doorreis of als overnachting voor de terugreis naar NL.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wingate by Wyndham Calgary in Calgary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wingate by Wyndham Calgary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.