Hotel Calgary Marriott

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Calgary Marriott voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Calgary Marriott in het Nederlands

Chique hotel, service kan beter.

Hans Jacobs
27-9-2016

Mooie ligging. Vlak tegenover de Calgary tower. 1 van de weinige 'hoogtepunten' in de stad. Chique kamer, mooie fitness en zwem accommodatie. Het restaurant (one18) is zoals het hotel; kwaliteit maar de service is koel. Zeker niet ingaan op aanbod voor shuttle service naar de luchthaven.

Aug

Janny Ridderbroek
1-10-2007

Aug. 2007 voor 1 nacht in dit hotel verbleven. Ligt tegenover de Calgary Tower en het treinstation, vertrekpunt van de Rocky Mountaineer. Mooie kamer met fantastische bedden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calgary Marriott in Calgary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calgary Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calgary Marriott scoort een 8.15 uit 10 op basis van 9 reviews.