Hotel King Edward

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°-5°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor King Edward voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel King Edward in het Nederlands

Goede locatie

Tamara
25-9-2016

Voor een paar dagen in Banff NP is dit een prima uitvalbasis. Het hotel ligt midden in het centrum. De kamer en badkamer zijn ruim. Helaas hebben ze geen restaurant en is de dure prijs zonder ontbijt. In dezelfde straat zijn genoeg mogelijkheden om te ontbijten. Parkeren kost 5 dollar per dag in een overdekte parkeerplaats.

Gewoon prima

Ed
12-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Best prima hotel. Ligging is perfect, midden in het stadje. Diverse toeristische attracties op loopafstand van dit hotel. Parkeergelegenheid is achter het hotel. Er is de mogelijkheid om gratis te parkeren (max 12 uur) of een badge van het hotel te lenen (a 5 dollar per dag) waarmee je de auto in een afgesloten ruimte kan parkeren die dus alleen toegankelijk is met deze badge. De garages bevinden zich achter het hotel en naast elkaar (zelfde gebouw). Service prima, medewerkers deden wat wij ze vroegen (opzoeken reistijden en informatieverschaffing). Geen ontbijtmogelijkheden, dat was wel jammer maar er is niet ver van het hotel ook een supermarkt waar je ontbijt kunt scoren.Bedden waren prima en de kamers werden elke dag schoongemaakt.Tv beschikt over genoeg zenders met prima programma's (gratis).Prima hotel als je alleen een bed nodig hebt,want de rest van de tijd ben je toch op pad.Prachtige omgeving!Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Edward in Banff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Edward zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.