Bed and Breakfast Blue Mountain Lodge (B&B)

Bed and Breakfast Blue Mountain Lodge (B&B)

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag20°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Mountain Lodge (B&B) voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Blue Mountain Lodge (B&B) in het Nederlands

Prima locatie

Ernst
26-7-2014

Kamers ietwat krap, maar wordt ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijke ontvangst. De eigenaar, Pascal, komt oorspronkelijk uit Luxemburg en je kunt derhalve in deze B&B terecht met Engels, Frans, Duits en Letzebuergisch. Hij organiseert ook diverse activiteiten, zoals wandeltochten over ijsvelden etc..

Gereisd Met partner in juni 2014

prima B&B

marijke buter
11-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb hier een week geslapen. Iedere ochtend stond er een heerlijk voor een B&B uitgebreid Ontbijtje klaar. De eigenaar heeft goede tips om de omgeving te verkennen. Je zit vlak bij de hoofdstraat maar wel rustig. Vanuit Banff kan je de hele omgeving goed bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in september 2009
2005

Zie www

A. Haklander
19-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zie www.bluemtnlodge.com. Nogal gemengde gevoelens bij deze sfeervolle B&B. Ik zat in de Beaver's Lodge, op de zolder van het pension. Wat was dat krap zeg... het personeel was echter superaardig, daar lag het niet aan. Douche was de kleinste douche die ik ooit heb gezien... Bovendien was het er gehorig, ik kon een stel naast me horen (gelukkig niet meer dan dat) praten en hen bijna verstaan. Internethoekje (geldinworp) in ontbijtruimte en telefooncel bij de voordeur ideaal; verder een zeer huiselijk en gastvrij sfeertje, met gasten die overal vandaan komen. Iedere dag versgebakken koekjes 's middags, de hele dag door is er wel koffie. Ligging zeer gunstig: slechts een paar minuten lopen van de hoofdstraat, Banff Avenue. Dus het is een mix van voordelen (ligging/sfeer) en een nadeel (erg krap). Alle kamers zijn trouwens weer anders, dus misschien had ik gewoon pech wat de ruimte betreft.

Gereisd Anders in april 2005

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Blue Mountain Lodge (B&B) in Banff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Blue Mountain Lodge (B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.