Hotel Banff Park Lodge *****

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Banff Park Lodge voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Banff Park Lodge in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Ben hier met meerdere personen en meerdere keren geweest, zijnde februari 2002, december 2004 en februari 2006. Uiteraard alleen voor het skiën. Het hotel is uitmuntend, schoon, grote/ruime kamer, goede verzorging en zeer vriendelijk. Dit hotel is echt aan te bevelen. Uitstekende verbinding naar de drie skigebieden. De bus stopt voor het hotel.

Men kan ook zeer goede afspraken maken omtrent skipackages en een volledig (warm en koud) ontbijt.

Wij hebben hier geslapen op 29 augustus 2006

Ab & Clarine, 6-6-2007

Wij hebben hier geslapen op 29 augustus 2006.

Wat ons erg aansprak was de gezellige sfeer die dit hotel heeft weten te creëren.

Wij hebben hier vorig jaar met Oud en nieuw tien dagen en

Mondo Barends, 21-11-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben hier vorig jaar met Oud en nieuw tien dagen gelogeerd en waren zeer tevreden over het gebodene. Prachtige ruime kamer van alle gemakken voorzien, goede ontbijtmogelijkheden. Rustige plaats net aan de rand van het dorp, maar wel op korte afstand alles wat er aan winkels etc. te krijgen is. Zeer vriendelijk personeel. Al met al een geweldige periode die ik voor geen goud had willen missen.

Oud-Beijerland

We hebben een aantal aanbieders voor Banff Park Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banff Park Lodge in Banff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banff Park Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Banff Park Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.