Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag22°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Banff Caribou Lodge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Banff Caribou Lodge in het Nederlands

Hotel met uitstraling

Jan en Ellen
14-9-2017

Het is een hotel waar zorg aan besteed is. De inrichting klopt. Het past bij elkaar en geeft een warm gevoel. Minpuntje in de badkamer is weer de aanwezigheid van een 3 sterren bad waar een 10 jarige nog net languit in kan. Een volwassene moet er in staan. Maar niet getreurd verder is het een mooie schone badkamer. De subtiele verwijzing naar de Caribou komt terug in het tapijt in de gangen. De knoppen op de bedden en een schilderij hanger in de kamer. Het personeel is vriendelijke. Ze geven zelfs ongevraagde tips. Dit maakt het verblijf (3 dagen) zeer aangenaam. De voor hotelgasten gratis buslijnen zijn ook ideaal. Vooral omdat ze naar de meest belangrijke plekken gaan. Helemaal goed.

prima hotel,even lopen naar het centrum

annette
16-8-2010

prima prijs/kwaliteitsvehouding,prima uitstraling. balkon wat klein,met afdakje,dus weinig zon. sfeervolle entree

Gereisd Met partner in juli 2010

In Banff tussen de bergen gelegen

Dennis
25-4-2010

Rustiek hotel, met mooie bouw en uitstraling in Banff.

Gereisd Met partner in mei 2009

Prima hotel

leon.barendregt
14-11-2009

Aan de hoofdstraat gelegen op loopafstand van het centrum. Mooi hotel met vreindelijk personeel, parking onder het hotel, ruime kamers en uitstekend ontbijt en diner, kortom gewoon aan te raden. En Banff is natuurlijk geweldig in de zomer, zou het graag eens in de winter zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008
2007

Wij zijn in februari 1999 en 2000 naar Banff geweest (in 6

De Prinsjes
7-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in februari 1999 en 2000 naar Banff geweest (in 2000 in dit hotel) en dat hadden we niet moeten doen... meteen verwend! Wat een fantastisch land, als je hier skieën gewend bent, dan wil je gewoon niet meer in de Alpen skieën. Wat een vriendelijke mensen, heel behulpzaam en niet zo "plastic" als de Yanks kunnen. Fantastische pistes, bijna geen wachttijden bij de liften en zeer vriendelijk personeel bij de liften (kunnen ze in Oostenrijk nog wat van leren). Een uitmuntende skischool met zeer professionele leraren. Na 6 jaar heb ik nog heimwee.... Naast het skieën hebben we ook nog andere activiteiten gedaan zoals een hondesledetocht, een tocht met snowscooters, snowshoeing, ice canyon walking etc. Werkelijk fantastisch! Zodra de financiën het toelaten (als de kinderen uit huis zijn over 20 jaar ha ha) gaan we zeker weer terug! Een echte aanrader, werkelijk een beleving! Misschien moet ik dit niet melden, het is wel erg prettig zonder hossende Nederlanders en Duitsers....

Gereisd Met partner in januari 2003
2006

Prachtig hotel, welliswaar in voorjaar van 2005 bezocht ik

henk salomons
22-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prachtig hotel, welliswaar in voorjaar van 2005 bezocht zodat ik geen indruk heb over de wintersport faciliteiten. Gezellig, knus hotel met een perfect restaurant en goede sfeer. Uitstekende bedden.

Gereisd Anders in Wed Feb 22 2006 19:45:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banff Caribou Lodge in Banff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banff Caribou Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.