We hebben een aantal aanbieders voor Saas Grund voor je op een rij gezet:

Reviews over Saas Grund

fantastich

annie,
    16-7-2017

Het is er geweldig mooi, prachtige omgeving, je kunt er wandelen maar ook mooie route's rijden of met Glacier Expres 'n dag door de bergen, geweldig mooi die verschillende hoogtes ! We gaan hem beslis nog 'n keer doen ! Eén woord Geweldig .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch sanitair

G. van Koppen,
    8-1-2015

We hebben hier gestaan met een camper in de kerstvakantie voor de wintersport. Eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Sanitair was net nieuw (december 2014) en beter dan thuis! Op 50 meter van een halte voor de gratis skibus naar Saas Fee. Vers brood kun je de dag ervoor bestellen. Eetgelegenheden op loopafstand (aan de overkant van de weg.) Dorpje op 20 minuten lopen of met gratis bus!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014