Reviews over Zweisimmen

Verzorgde camping - vriendelijke eigenaars

Ilse Derweduwen,
    8-1-2018

We verbleven 5 nachten op camping Fankhauser en voelden ons heel welkom. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf aangenaam en vlot te laten verlopen. Ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt. Alle voorzieningen zijn heel netjes en verzorgd. Goede warme douches en heel propere sanitaire voorzieningen. Verwarmd lokaal voor je skimateriaal. De gastheer vervoert je op aanvraag met zijn skibusje naar het skistation Rinderberg (Mooi skigebied heel dichtbij) Supermarkt Aldi op wandelafstand (200 meter-2min). Je kan hier ook vers brood halen vanaf 8.00u. Het treinstation is ook dichtbij (15 min wandelen, als je wilt langs het riviertje) Kortom : een mooie verzorgde camping waar je aangenaam kunt verblijven met alles dichtbij.

Centraal in Simmental

Jan Gossen,
    30-8-2011

Camping Vermeille ligt dicht bij Zweisimmen. Ideale plaats voor wandelingen/dagtochten in Simmental/Saanenland. bijvoorbeeld naar Lenk of Gstaad. Maar ook per auto/trein naar Montreux of Thun.

Bij verblijf langer dan 2 nachten de Gstaad easyaccess card nemen voor vrij gebruik van liften/trein/ov/musea, etc.

Voor Zwitserse begrippen goed betaalbaar.

Wij hadden vrij vaak regen en dan was de volledig ingerichte keuken zeer welkom.

Camping lijkt op eerste gezicht wat rommelig met veel carcans met aangebouwde hokjes, maar als je omhoog naar de machtige bergwereld om je heen kijkt is dat vergeven en vergeten.

Zwembadje en wat speeltoestellen aanwezig. Schoon en prima toiletgebouw. alles aanwezig en nergens hoeft meer bijbetaald voor te worden (behalve wasmachine en droger).

Aardige eigenaarsfamilie. Prima camping in mooi wandelgebied.

2 weken gezeten.

Mooie, rustige camping met goede voorzieningen.

Bertie Schreurs,
    4-8-2010

Het is een prachtige camping met goed sanitair (altijd schoon), grote keuken met toebehoren voor de camping gasten, klein zwembad, mooi verzorgd grasveld, tv ruimte en goede speelvoorzieningen voor kinderen. Hartelijke familie.

Er zijn veel mogelijkheden in de omgeving voor wandelen of fietsen.

fijne camping ,ook hond vriendelijk

R.A.Jonker,
    11-3-2009

vriendelijke mensen , schoon, en je kunt makkelijk je hond buiten de camping uitlaten, wel netjes opruimen natuurlijk dmv plastic zakje (die werkelijk overal uit zo'n dispencer te halen zijn.

uitstekende winterport camping

Touwen,
    4-2-2009

De camping is gelegen in het Simmental en ligt grotendeels in de zon. Plaatsen zijn niet overdadig groot, maar dat is in de witnerperiode ook niet direct noodzakelijk. Vanaf de camping is het mogelijk om met een skibus te worden gebracht naar de piste. Afstand 2 km. Op camping beperkte levensmiddelen verkrijgbaar, Aldi op 1 minuut lopen, Coop op 10 minuten. Dagelijks vers brood op camping aanwezig. Op camping fietsshop aanwezig, met de echte mountainbike merken, alsmede de Flyer electrische fiets.