Zuid-Holland

Reviews over accommodaties in Zuid-Holland

Gezellig

Son,
    20-2-2019

Leuke charme camping. Winkels dichtbij. Supermarkt en Kruidvat.

Met de fiets 3km en je bent in het mooie Dordrecht.

Een minpunt dat er weinig toiletten en douches zijn. Maar waren wel schoon!.

Bij vertrek mag je ook geen minuut later vertrekken... ze lopen je dan constant in de gaten te houden dat je opschiet.

Wanneer je graag een dag eerder wilt vertrekken is dat wel mogelijk, maar je krijgt geen geld terug. Betaald is betaald.

Dat is het nadeel van vooraf betalen. Terwijl dit seizoen zo druk was, dat ze zo weer de plek vol zouden hebben.

Ik zou het als een stukje service hebben gezien. Verder is het een gemoedelijke camping..

Gereisd met partner in augustus 2018

Genieten!

C.V.,
    31-1-2019

Heerlijk genoten van een zonnige vakantie in Rockanje. Wat een leuke camping voor jong en oud! Voor ieder is er wat te beleven op deze Midicamping, van paardrijden voor de kinderen tot bingo voor de ouderen. Het paardrijden is daarnaast ook een enorm succes voor de kinderen!

Wat erg leuk is, is om de opa van de camping voorbij te zien komen op zijn scootmobiel, meneer is altijd in voor een gezellig praatje over onder andere de historie van de camping. Het sanitair wordt een aantal keer per dag schoongemaakt waardoor deze goed schoon blijft.

Voor de jonge kinderen is het fijn dat de regel van eenrichtingsverkeer nageleefd wordt op de camping en alle vaste gasten hier ook goed opletten. Zo denkt iedereen aan de kinderen van de camping.

Deze camping is een aanrader voor ieder en zeker een plekje om naar terug te komen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top!

Robbert Rijnders,
    19-1-2019

Netjes schoon vriendelijk rustig aardig.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Heerlijk!

Monique,
    18-1-2019

Heerlijke camping voor gezinnen met grote en kleine kinderen. Strand op fietsafstand, de paardjes om te knuffelen. Toiletten die s'avonds om 23.00 nog gecontroleerd worden. Dropping bingo maar ook klaverjassen en een strandrit meegemaakt. Splash op fietsafstand ook een geweldige attractie voor kleine en grote Kids.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima plek om te onthaasten.

John v Gent,
    13-1-2019

Mijn vrouw ik hebben een stacaravan ,we staan al zo'n 25 jaar bij v d Burgh.

Wij gaan altijd met plezier naar ons stekkie met fijne buren,lieve vrienden en worden altijd gastvrij ontvangen door Ellen en Arie.

Van mij hadden ze ook een 9,6 mogen krijgen.

Gereisd met partner in april 2018