• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Zuid-Holland

Reviews over accommodaties in Zuid-Holland

Perfect om naar de bollen te gaan!

Ad, 18-2-2018

Een voor die streek kleine camping die wel aardig vol stond en het weekend toen we vertrokken overvol was omdat het bloemencorso plaatsvond. Derhalve ook logisch. Een nette camping op korte afstand van Noordwijk met het strand en gelegen tussen de fietsknooppunten 69 en 33.

We fietsten langs het strand naar Katwijk, de "Keukenhofroute" en ook gingen we via een prachtige route door de Amsterdamse Waterleiding Duinen naar Zandvoort.

Ook konden we het steken van de bloemen vor het bloemencorso bekijken. Alle wagens worden in een grote hal gebouwd. Wat een werk!

fantaties

theo van den berge, 30-1-2018
    alles goed alleen douche erg glad voor mensen op leeftijd

Gewoonweg een leuke, gezellige camping

Michel Van de Wiele, 12-1-2018
    Geen negatieve punten. Na twee jaar (2016-2017) de maanden mei, juni te hebben doorgebracht op de camping, dit jaar (2018) besloten om het volledig voorseizoen van half maart tot eind juli hier door te brengen.

Toppie, prima naar de zin gehad.

Willem, 2-1-2018
    Vriendelijke mensen, mooie ruime plaatsen, prachtige omgeving in de buurt rivier en toch niet al te ver van Rotterdam. Mooi douchegebouw met warme voeten 😀.

Prima en prettige camping

Wim Schalk, 26-12-2017
    Fijne camping net ten noorden van de N57 op Voorne en putten. Wegens familie omstandigheden waren we aangewezen op een camping dicht in de buurt van Rotterdam. Deze camping ligt wat dat betreft prima. Je kunt er leuke fietstochten maken naar bijvoorbeeld Brielle, Hellevoetsluis Oostvoorne maar ook de maasvlakte is ontzettend leuk om te bezoeken. Wij waren daar in september 2017 en troffen het niet met het weer. Langdurige regenval en een korte tijd stormachtige wind noodzaakten dat we de camping moesten verlaten. We hebben de voortent verwijderd en zijn naar huis gegaan. Een week later terug gekeerd. Ondanks deze onderbreking hebben we het goed naar ons zin gehad. Ellen, de eigenaarresse, doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. De camping biedt naast prachtige ruime autovrije plaatsen niet veel extra's en dat is precies wat wij zoeken. Rust, goed en schoon sanitair is voor ons meer van belang en wanneer je dat zoekt ben je hier op je plaats.
    Ellen, Eigenaar, 18-2-2018

Beste fam. Schalk,

het weer was inderdaad wel een ding in het najaar maar, jullie zijn super mensen en hebben het positief opgepakt. Bedankt

Zuid-Holland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6859 reviews