Campings Zuid-Afrika

1.383

campings Zuid-Afrika

We hebben een aantal aanbieders voor Zuid-Afrika voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zuid-Afrika

Heerlijk resort met veel te doen in omgeving

Tamara,
    22-10-2018

Een heerlijk resort met camping en huisjes redelijk dicht bij Hoedspuit. Mooi uitzicht op de berg. Door een roadblok langs de Panoramaroute kwamen we pas in het donker aan. Konden direct terecht in het restaurant. Dat was op zich niet bijzonder. Veel kant en klaar eten dat wordt opgewarmd. Huisjes zijn heel ruim met uitgebreide keuken. Hier kun je echt prima koken. Ontbijt en lunch op je eigen terras, waar de koedoe's etc. langs lopen. Maar let op brutale apen! Het zwembad is echt fantastisch!! In hun winter verwarmd. Zelfs een bad van 30 graden.... De enige plek waar we hebben gezwommen tijdens onze reis. Verder hebben we genoten van Moholoholo rehab center en de boottocht op het stuwmeer. Beiden aanraders. Geld halen, benzine tanken en boodschappen doen in Hoedspruit. Resort wordt goed onderhouden. Tijdens ons verblijf in hun laagseizoen werden diverse huisjes opgeknapt. Dat gebeurde zonder enige overlast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Topbelevenis om nooit te vergeten!

Hector,
    19-4-2017

Donder-natuurwonder! Een "niet" vind je hier niet!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Mooi uitzicht vanaf veranda

Bassie,
    8-10-2014

We hebben hier 2 nachten geslapen op weg naar Botswana. Er zijn 2 tenten; een grote om te slapen met je eigen wc/douche en een kleine met keuken. Er zijn verwarmde bedden want het kan 's nachts behoorlijk koud worden. Er worden iedere dag schone handdoeken gebracht en de bedden weer opgemaakt. Het is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Je kunt ook op je eigen terras bbq. Wel je boodschappen meenemen want er is geen winkel/restaurant/benzine in het park. Twee dagen zelf rijden was voor ons genoeg want het is niet heel groot. Veel neushoorns gezien! We hebben met een gewone auto gereden en dat is goed te doen. Er zijn 2 korte routes alleen voor 4x4. Thabazimbi ligt ongeveer 15 km voor de ingang en daar kun je ook nog boodschappen doen.

Gereisd met partner in september 2014

Enige restcamp in dit NP

Sandra,
    3-11-2013

Positieve uitzondering op de restcamps van SANP. Schoon, goed restaurant en vriendelijk personeel. Twee nachten hier is genoeg. In de middag arriveren en wandelen langs de waterval. De volgende dag door het NP rijden. De daaropvolgende ochtend vertrekken.

Gereisd met partner in oktober 2013

Hyena aan het hek, zichtbaar vanuit je tent

Familie,
    1-11-2012

Prachtige omgeving buiten het camp. Op weg naar de camping Jakhals bij de auto!

Gereisd met partner in september 2012