Reviews over Zoutelande

Aanrader!

Tim & Carmen,
    14-12-2018

Genoten van de nazomer op deze prachtige camping. Uitstekende faciliteiten (ruime plaatsen, nieuw sanitair, wifi, enz.) + geweldige extra's zoals de panoramadouche en kloostertuin.

Bovendien veel te doen in de nabije omgeving: fietstochten langs authentieke dorpjes, gezellige horeca-gelegenheden, stadstour door Middelburg, Deltawerken en natuurlijk het mooie strand. Aanrader!

Gewoon heeeel erg graag weer terugkomen

Angelique Klein-Bastiaan,
    13-12-2018

zeer gastvrij..alles mooi schoon bij was en afwasgelegenheid er wordt een hoop georganiseerd.ze zijn zeer begaan met iedereen die komt camperen ze zijn open en heel gezellig .1 en al rust daar vooral savonds..en centrum Zoutelande vanaf de camping ongeveer 10 min fietsen.en mooie wanddlroutes en vlak bij zee..mooie kampeer velden afijn iedereen kan ik aanraden om daar tevertoeven.😁je komt er echt tot rust.en het lijkt net een familiecamping want de vele vaste gasten die er al heel vaak zijn geweest hebben een ontzettend goede band met de eigenaars en delen ook graag met nieuwe campinggasten mee en je leert elkaar echt leuk kennen ook met al die activiteiten die op de camping gehouden worden.en heel belangrijk..iedereen staat voor elkaar klaar en alles gaat gewoon in goede en thuisvoelende harmonie.dat maakt deze mniicamping Boogaard zo bijzonder en echt relaxed vakantiegevoel krijg je daar te ervaren..dus echt de moeite waard..

Gewoon doen, je zult er geen spijt van krijgen.

J.Weges,
    4-12-2018

Mooie kleine gezellige camping, met mooie omgeving, mooi strand op fiets afstand (net te ver om te lopen). we hebben hier 14 dagen gestaan (net als vorig jaar). De bakker komt elke dag s-morgens met vers brood op de camping. Eeen supermarkt vind je o.a. in Zoutenland (van het liedje). Daar is ook elke week een erg leuke (grote) warenmarkt en er zijn daar goede restaurant en leuke winkels.

In de omgeving is het fantastisch om te fietsen, genoeg te zien en leuke tentje (voor koffie) onderweg. De camping is schoon en dit zijn de douches en toiletten ook (worden minstens twee maal per dag schoongemaakt). Kortom genieten in eigen land.

heel goed

A. P.,
    4-12-2018

Gast vrij, gezellig, kind vriendelijk.

Fantastisch!

Monique Willemsen,
    2-12-2018

Zo jammer dat je niet kunt invullen dat je meerdere keren in 1 jaar geweest bent bij deze gezellige camping!

Al ga je iedere maand, het is nooit genoeg!

Jammer dat je als rapportcijfer geen 11 kunt invullen!