Sorteren

Reviews over Zell am See

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan
    6-2-2018
    Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Hele fijne camping

Tanja
    7-10-2016
    Wij hebben met een tentje en de fietsen hier 2 nachten gestaan. Onze zoon van 3 heeft het heerlijk gehad. Kon zelfstandig op de camping rondscharrelen. Leuke speeltuin, een trampoline en hele gave skelters. Wij waren erg blij met het kleine campingwinkeltje bij de receptie. Deze was tot 21.00 uur open dus konden daar gekoelde drankjes halen. 's Ochtends konden we koffie kopen bij de receptie en ook verse broodjes. Omdat het in de ochtend wat fris was, was het erg prettig dat er een binnen verblijf was met wat tafels en stoelen, wat boeken en zelfs een tv. Wij konden hier relaxt ontbijten. Voor het koken waren er picknicktafels beschikbaar. Sanitair was prima in orde. De eigenaren waren zeer vriendelijk en werken hard doen heel erg hun best. Bij ons was de camping ook erg vol, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

Super plek

Marloes Buwalda
    16-8-2016
    Uitzicht op de bergen met sneeuw! Wandelen naar Zell am see is ongeveer 2 kilometer, goed te doen. Sanitair was schoon. Kleine oude speeltuin buiten. Binnen een speelhoek. Aanrader!! Wel reserveren, in het hoogseizoen

beste camping aan het meer

Johan
    14-7-2015

De camping is klein/middelgroot. Heeft 1 sanitair gebouw onder het hoofdgebouw waarin ook de receptie, camping winkel en restaurant zit. De camping winkel is recht heel klein (wel broodjes vanaf 7 uur). Sanitair is prima en schoon. Groot genoeg. Camping heeft uitzicht op meer. Andere camping (panorama) ligt aan de zuidzijde waar meer rietland en dus veel muggen zijn. Die sportcamping in Bruck ligt te ver van het meer. Heeft eigen klein vijvertje maar ligt aan grote weg met geluidswal.

Seecamp ligt op 20 minuten wandelen (2 km) van Zell am See. Camping restaurant is groot en goed. Camping is geschikt als doorgangscamping of voor max een week (zonder kleine kinderen). Omgeving is mooi en veel te doen.

Zell am See scoort een 7,2 uit 10, op basis van 294 reviews