Sorteren

Reviews over Zell am See

Veel te druk en te massaal.

Arie Vries
    31-7-2018

Zeer drukke, volle camping. Mooie locatie aan het meer maar veel te vol gepropt waardoor de sfeer compleet weg is.

Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De voorzieningen zijn goed.

De prijzen liggen hoog.

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan
    6-2-2018

Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Hele fijne camping

Tanja
    7-10-2016

Wij hebben met een tentje en de fietsen hier 2 nachten gestaan. Onze zoon van 3 heeft het heerlijk gehad. Kon zelfstandig op de camping rondscharrelen. Leuke speeltuin, een trampoline en hele gave skelters. Wij waren erg blij met het kleine campingwinkeltje bij de receptie. Deze was tot 21.00 uur open dus konden daar gekoelde drankjes halen. 's Ochtends konden we koffie kopen bij de receptie en ook verse broodjes. Omdat het in de ochtend wat fris was, was het erg prettig dat er een binnen verblijf was met wat tafels en stoelen, wat boeken en zelfs een tv. Wij konden hier relaxt ontbijten. Voor het koken waren er picknicktafels beschikbaar. Sanitair was prima in orde. De eigenaren waren zeer vriendelijk en werken hard doen heel erg hun best. Bij ons was de camping ook erg vol, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

Super plek

Marloes Buwalda
    16-8-2016

Uitzicht op de bergen met sneeuw! Wandelen naar Zell am see is ongeveer 2 kilometer, goed te doen. Sanitair was schoon. Kleine oude speeltuin buiten. Binnen een speelhoek. Aanrader!! Wel reserveren, in het hoogseizoen

B.Elverdink
    27-6-2016

Mooie schone camping in een prachtige omgeving. Mooie fietspaden.

Vriendelijk personeel camping.