Reviews over Zarautz

nooit meer

Fam Schreurs,
    1-9-2017

De camping is prima we zijn alleen bij de receptie uitgemaakt voor terroristen, we hadden ons burgerservice nummer afgeplakt omdat ze een kopie van ons paspoort wilden. als we dit niet wilden verwijderen moesten we de camping direct verlaten,we hebben gevraagd of de we politie mochten waarschuwen hierover maar toen werd de eigenaar zeer boos.

Dit was voor ons de allerlaatste keer op camping zarauts.

Prima strand, camping wat minder

A,
    7-8-2017

Grote camping boven op een berg bij Zarautz. Slechts enkele plekken hebben uitzicht. Het zijn kleine plekken die soms propvol geduwd worden, zeker bij de tenten vooraan. Wij hadden het geluk dat we met onze grote caravan op 2 kleine plekken mochten staan, waardoor we toch lekker de ruimte hadden. Zorg dat je op tijd bent, want regelmatig hing aan het einde van de dag het bordje 'Full' op. Het publiek is heel divers: Nederlands, Belgisch, Duits, Frans, Spaans, Zwitsers. Jonge stellen, vriendengroepen, gezinnen met kinderen, van alles.

In het toiletgebouw was het altijd druk omdat heel veel mensen van hetzelfde gebouw gebruik moesten maken. 's avonds tussen 5 en 7 bijna altijd in de rij. Sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt, maar sommige mensen gaan nu eenmaal niet normaal met de wc's om, waardoor het er regelmatig smerig uit zag.

Op het grasveld naast de camping heb je een werkelijk prachtig uitzicht op de baai van Zarautz, zee en bergen. Kijk hier zeker een keer naar de zonsondergang. Let wel op: je moet een flink stuk naar beneden lopen naar het strand, waaronder een trap van 441 treden! Het strand is geweldig. Schoon, voor een groot deel onder toezicht en prima golven voor de surfers. Die zijn er dan ook volop te vinden. Pas wel op voor de sterke stroming die er soms kan staan, zeker in de buurt van de rotsen.

Patat op de camping was niet te eten, vet en net niet gaar. En dat voor 4 euro per portie!

Er is een kleine supermarkt en elke ochtend een fruitkraampje. In het dorp zit een grote supermarkt.

In de omgeving is genoeg te doen. San Sebastián is zeker een bezoekje waard en neem ook eens de moeite voor een ritje in de bergen.

Wij hebben hier ruim een week genoten!

Mooie en goede plek met sommige kleine plaatsen

Sjoerd,
    16-5-2017

Mooie camping met fraai uitzicht op zee en Zarauz.

Eten in restaurant ook goed. Personeel bij receptie onvriendelijk, nors en kortaf.

We hadden auto pech en werden gestuurd naar vrienden van de camping eigenaar. In twee dagen werd het euvel wel gevonden en gerepareerd maar de heten van Opel garage Arregui hadden 180 km met onze auto flink hard rond gereden om te kunnen testen zeiden ze. Pas maar op met deze garage er zijn er wel meer in Zarauz!!

Mooie camping, maar waardeloze eigenaar/beheerder

Dennis,
    24-8-2016

Op zichzelf is dit een prima camping op een mooie locatie. De plekken, ook al zijn ze niet al te groot, en het sanitair waren prima.

Het enige echt grote minpunt van deze camping is de eigenaar/beheerder. Hij bepaalt als een tiran waar je moet gaan staan en hoe je vervolgens op je plek je spullen neerzet. Hij duldt geen enkele tegenspraak.

Het gevolg was dat we op een meter afstand een inmense camper (18mtrx3,6mtr) voor de caravan kregen. De eigenaar van de camper wilde deze andersom zetten, zodat er een tussenruimte van een meter of 8 zou ontstaan. Dit mocht niet van hem.

We zijn dus eerder dan gepland weg gegaan, zoals vele anderen ook doen. Er is een ontzettend groot verloop in gasten. Kortom, zonder deze man zou de camping beter af zijn en zou het een prima locatie voor een langere vakantie kunnen zijn.

Prima vakantie, volgend jaar weer!

Martin,
    12-8-2016

Heel goed: sanitair is ruim en wordt zeer regelmatig goed schoongehouden; terrein (terrassen) is prima ingericht en ingedeeld (maar niet te strak) en goed onderhouden.

Wat minder goed: matige tot slechte WiFi, 450 traptreden tot het strand, plaatsen zijn niet al te ruim.

Goed om te weten: meer dan de helft van de kampeerders waren Spaans, er waren relatief weinig caravans, veel campers en heel veel tenten.