We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Paradijs van een camping

karen klompenmaker,
    14-8-2010

Geweldige mooie camping. Plekken tussen zwembad en zee. Uitzicht prachtig. Schoon sanitair. Eigenaresse regelt alles voor je. Komt brood bij de standplaats brengen. Zwembad erg schoon en netjes. Het enige is dat je niet van de camping de gezellige straat inloopt..is net te ver,maar kortom...prima vertoefen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een fantastische camping

corneille,
    17-9-2008

De camping maakt een erg verzorgde indruk. Ruim van opzet. Goed onderhouden. Schaduwrijke plaatsen. Staat van onderhoud van het sanitair is uitstekend. Kookgelegenheid. Restaurant en eenvoudige kampwinkel zijn aanwezig. Bushalte (bus 1x / uur) bij de uitgang. Kortom, een aanrader.Vriendelijke, behulpzame campingbeheerdster. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

een heel goede camping

corneille,
    10-9-2008

wij kampeerden er in het naseizoen (2 - 9 sept). Hebben de camping als zeer netjes en rustig ervaren. Ruime plaatsen. Veel schaduw. Schoon sanitair. Goede busverbinding met Zante. Vriendelijke campingbeheer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping, mooi zwembad, goed restaurant

Monique,
    13-8-2008

Wij waren op deze camping met een groepsreis. Een prima camping met voldoende schaduw, koelkasten voor algemeen gebruik, een mooi zwembad met bedjes en een erg goed restaurant met (traditionele griekse keuken). 's Nachts soms wakker door blaffende honden of mensen die laat terug kwamen, maar dat is gewoon pech. Het sanitair was naar griekse maatstaven goed. Winkeltje aanwezig voor water en andere basisbenodigdheden. Vriendelijk personeel. Het strand was mooi (kiezels) en rustig. 100 meter verderop op het strand een strandtent voor lunch en drankjes.

Gereisd met vrienden in juli 2008

In 2005 stonden wij op deze camping

fam. Odink,
    26-10-2007

In 2005 stonden wij op deze camping. Er waren nieuwe eigenaren die geen/slecht engels spraken. Er was GEEN ophaalservice, en GEEN huurtent (ja , kindertentje) zoals wel afgesproken was. Ook was er GEEN 'supermarkt' of kluisje. De paspoorten werden in een la bewaard die voor iedereen toegankelijk was. We hebben de paspoorten met een smoes teruggevraagd (autohuur) en vervolgens bij ons gehouden. De ligging van de camping is perfekt! Er is een mooi zwembad met uitzicht op zee en een eenvoudig, maar redelijk restaurant. De camping grenst aan een strandje. Helaas wordt de strandbar niet onderhouden en het is ook niet meer in gebruik. Jammer dat de camping ook slecht onderhouden wordt. Het sanitair was in beroerde staat. Bij de damesafdeling werkte slechts 1 douche naar behoren. Ben benieuwd hoe het er over een paar jaar uitziet.... het wachten is op een nieuwe eigenaar die het goed opknapt, want er is heel wat moois van te maken!

Gereisd met partner in augustus 2005