campings in Yvoire

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Yvoire

Reviews over Yvoire

• 6dominique cheyroux18-08-2018

tres beau village

Juste un bémol , pas de petit super marché pour faire ses courses , juste une épicerie hors de prix et pas de pain ni cigarettes , il faut faire des km pour en trouver . Dépot de pain dans un resto , mais il ne t'en donne jamais car Monsieur pas aimable le garde pour ses clients qui viennent manger , pourquoi marquer " dépôt de pains " ? sinon le village est magique...

• 4Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2018

• 10Holz12-04-2017

Beeindruckende Ortschaft

Wirklich zurecht eines der schoensten Doerfer Frankreichs. Der Dorfkern ist gut erhalten und mutet immer noch mittelalterlich an. Die Haeusser sind mit sehr viel Blumenschmuck verziert. Viele Restaurants und natuerlich auch Souvenirgeschaefte.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9lacoste labbé nicole dominique18-05-2016

parfait calme repos belles balades en vue

tout est magnifique rien a redire nous sommes au camping mathieu pour 5 mois ou nous venont d acheté un mobil-home

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Dupont24-04-2015

Site trés jolie

Nous aimons ce site tous revenons tous les ans

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9David24-07-2013

Village médiéval magnifique

situé au bord du Lac Léman, ce très joli village offre un très beau panorama sur le Léman. On se promène dans les vieilles ruelles. Un inconvénient comme beaucoup de beaux villages est le parking payant.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

oktober 2012

• 9Frank11-08-2012

zeer leuk historisch stadje

Moet het vooral hebben van de sfeer, bloemen, huisjes, winkeltjes en locatie aan het meer. Wij vonden het nog mooier dan Annecy, maar 't is natuurlijk een pak kleiner en het meer is minder mooi dan dat van Annecy.

• 8Omgeving

januari 2012

• 8Madeleine18-12-2009

Bloemrijk middeleeuws dorpje

Yvoire is een klein middeleeuws bloemrijk stadje met een kasteel aan het meer van Geneve. Het kasteel kan je niet bezoeken maar wel de tuin. De stadswal in het zuiden is goed bewaard gebleven. Het is wel zeer toeristisch maar erg leuk om dit bloemrijke stadje even te bezoeken.

• 9Cultuur

Alleen gereisd in juli 2003

• 10GilCar26-03-2009

Excelente local - mediaval

Local mediaval, vila das flores, romantico. Junto ao bonito Lago que separa a Suiça da França.Nos arredores existe bons locais jardins/praia. Ligação e passeios por barco.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur