We hebben een aantal aanbieders voor Würzburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Würzburg

Keurige camping

Ingrid,
    9-9-2017

Wij vonden de camping prima om te overnachten. Toilet en douchen prima. Je hoort inderdaad de trein, maar wij vonden het wel meevallen,personeel was vriendelijk.

Prima uitvalbasis voor wurzburg. En dat van je fiets over een brug tillen, nou die brug moeten wij nog tegenkomen. Je kan prima op de fiets over het fietspad naar wurzburg. Heel eenvoudig het water volgen en je komt er vanzelf. Prima naar ons zin gehad daar.

Gereisd met partner in augustus 2017

'Overnachtcamping' geschikt voor bezoek Würzburg

Elli,
    28-8-2016

Aangereden viel het tegen met wat we hadden gezien op de website. Nl. het leek wel op een uitdragerij met heel veel caravans opgeslagen aan de rand van de camping aan de Main. Maar op de camping zelf merkte je daar niks meer van en kijk je mooi uit op de hellingen met wijngaarden. En voor 1 of 2 nachten prima, want wij wilden Würzburg bezoeken. Daar bleek dat dat heel goed op de fiets zou kunnen, 8 km langs de Main. Maar het fietspad ligt wel aan de andere kant van de Main, maar iets voorbij de camping kon je oversteken over een sluis, ganz einfach. Nou er is geen goot voor de fiets dus die moet je dragen. Dus dat is pittig voor elektrische fietsen of oudere mensen. Ook is het een open rooster, dus ik m.n. vond het best wel eng. De wc’s(in een toiletwagen? bereikbaar via een trap) zagen er wat houtje touwtje uit, maar 2 damestoiletten veel te weinig want ook veel vaste staanders. Voor de heren ook 2 plus 2 urinoirs. Douche niet gezien, want met een douchemunt idd zeer ouderwets. Ook geen afgesloten wascabines. Afwassen in het donker moet bij 1 klein lampje. Biergarten toereikend, voor een warme hap. M.n. de (oudere)dame was niet enthousiast, en men had ons zonder medeling op een stroommeter aangesloten omdat men dacht dat wij illegaal stroom aftapten want ze hadden gezien dat er een snoer uit onze auto naar de caravan liep(zwei mahl Strohm zwei Mahl bezahlen). Maar dat was van ons koelkastje wat we niet buiten wilden laten staan i.v.m. regen. Dus de avond ervoor al afrekenen zodat we meteen de volgend morgen weg konden, kon hierdoor niet. Er is een broodjesservice, maar wij hebben er geen gebruik gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Simpel maar okay

jg,
    20-8-2015

Kalte Quelle was voor ons een overnachting camping en dus hebben we er 1 nacht doorgebracht.

De camping is helemaal op "doorreizigers" ingesteld en als zodanig een prima camping.

Het sanitair is gesitueerd in een aantal hooggeplaatste barakken. Schoon en afdoende.

Voor de douches moet je betalen en ik zag bij de heren dan ook hoe iedereen zich buiten de douches uitkleedde en zich dan douchte met open deur. Vreemde gewaarwording die mij niet echt kan motiveren het zelfde te doen.

De prijs vond ik prima want met plm €23 euro in het hoofdseizoen was het de goedkoopste overnachting camping die ik ooit ben tegengekomen.

Wij hebben daar niet van de eetgelegenheid gebruik gemaakt maar wat ik gezien had kon mij niet enthousiast maken .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooi plekje aan de Main

kokkie,
    8-8-2014

Voor de prijs een goede camping. Er is een shuttle service bij de prijs inbegrepen, de eigenaar brengt je naar de stad, waar je een dagkaart koopt voor de tram. Na bezoek stad komt hij je aan het eind van de middag weer ophalen , handige service.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi plekje

sonja paasse,
    21-7-2014

Mooi gelegen camping , maar verder erg basic, ongezellige eetgelegenheid, buiten erg ongezellig terras, paar lange picknick tafels! En totaal geen privacy in toilet gebouw, douches zonder deur en op het toilet kun je elkaars voeten zien !!

Gereisd met partner in juli 2014