Reviews over Wouwse Plantage

Prachtige camping

Frans Sebrechts,
    26-10-2018

Hoofdzakelijk in de weekenden en gedurende de vakantie, een half jaar lang, een fantastische tijd gehad. De camping, net twee jaar oud, voldoet geheel aan onze wensen. Rustig gelegen, goede sanitaire voorzieningen en prachtige grote plaatsen. Wat ons betreft, voor iedereen een aanrader!!!

Geweldig!

Bert en Hanneke,
    20-8-2018

Mooi rustige camping met grote plaatsen en schoon sanitair en 2 mooie schone zwembaden.

Mooie fiets omgeving.

'n dagje Antwerpen (vanuit Essen met de trein) en Roosendaal en Bergen op Zoom zijn leuke uitstapjes.

Succes Marcel en Hanne

Voor herhaling vatbaar!

Pieter,
    5-8-2018

Leuke, rustige camping met een mooi en schoon zwembad. We zijn hier een week geweest met de kinderen en hebben erg genoten. Ook vriendelijke eigenaren! Tot de volgende keer!

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Fam F van Laarhoven,
    11-6-2018

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

Fantastisch plekje om tot rust te komen!

Dirk&Lia,
    1-6-2018

Heerlijke rustige camping met prachtige ruime plekken. Hele aardige en gezellige campingeigenaar! Heerlijk schoon sanitair! Echt een camping om tot rust te komen. Ontzettend mooi fietsgebied ( waar we ook voor kwamen). Veel plaatsen ( en mooie steden zoals Bergen op Zoom en Roosendaal ) op fietsafstand! Echt een aanrader.