Sorteren

Reviews over Woudenberg

Zeker aan te raden camping.

Fam. Faasen
    11-7-2018
    Mooie ruime plekken aan de randen van een groot veld. Kraantje en afvoer op de plaats. Prima en goed schoon gehouden sanitair. Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan de omliggende steden en natuurlijk de fraaie Utrechtse heuvelrug. Goede prijs/kwaliteitverhouding alleen het werken met muntjes voor douche en warm water is niet meer van deze tijd. Vriendelijke en betrokken beheerder.

Mooie camping

De Jong
    23-6-2018

Mooie camping, ziet er heel netjes uit. Sanitair modern en schoon, goede campwinkel en heel vriendelijk personeel bij de receptie.

Min punt is erg veel auto verkeer op de camping ( ook na 00.00 uur ) en wordt ook erg hard gereden

Aanrader

Edwin
    5-6-2018

Prima camping voor een verblijf met of zonder kinderen. Leuke speeltoestellen in het midden van het veld dus goed zicht op de kinderen. Ruim opgezet, water en afvoer op de plaats.

Als je van een nadeel mag spreken is dat er muntjes moeten worden meegenomen voor de douche en warm (afwas) water.

Fantastisch!

Carolien
    31-5-2018
    Prachtige camping, fijne sfeer en mooi en schoon sanitair! je voelt je er gelijk welkom. Ook ligt de camping in een bosrijke omgeving met een prachtig meer, deze camping is zeker een aanrader!
Woudenberg scoort een 7,7 uit 10, op basis van 54 reviews