• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Workum

Bijzonder fijne accommodatie

Henk de Graaff, 28-10-2017

De ligging is de prachtig. De mensen zijn aardig, het ontbijt is goed, de kamers zijn leuk en stijlvol ingericht, je kunt er heerlijk slapen zeker als je één van de zolderkamers hebt.

Het trapje er naar toe is wel stijl, voorzichtig doen. Dit was de tweede keer dat we hier waren en zeker niet de laatste keer. De bar is ook heel gezellig. Het zwembad hebben we niet gebruikt.

Leuk verblijf voor ouders

Anoniem, 16-8-2017
    Voor ouders/ volwassenen is dit de perfecte locatie dicht bij zee en leuk restaurant. Het enige nadeel vond ik de toppers. Ik was er een paar dagen en heb een paar dagen bij mijn kinderen staan kijken. Na mijn mening vond ik dat de toppers niet veel deden. Mijn kind kwam thuis en liet vaak weten dat er iets niet door ging of dat het slecht geregeld werd. Ik zou graag willen terug komen en hopen dat de camping hier misschien opgelet heeft

Mooie en nette camping!

Maaike, 6-7-2017
    We verbleven in een chalet met zn vieren. Twee kinderen van 3 en 2 jaar en 2 volwassenen. Het chalet is ruim opgezet met twee slaapkamers waarvan de kinderslaapkamer drie bedden heeft. Het zitgedeelte is ook erg ruim waardoor je ook bij slecht weer met het gezin binnen kan zitten. Er zijn op diverse plekken speeltuintjes waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Ook het schelpenstrand was voor de kinderen erg leuk. Ze konden eindeloos zoeken naar mooie schelpen en kijken naar de vele kitesurfers. Het restaurant op de camping is goed en de kinderen hebben zich daar prima vermaakt in het speelhoekje. Workum is op loopafstand en ook leuk om te bezoeken. Kortom, een heerlijk verblijf gehad .

Heerlijke vakantieplek

E. Brummel, 16-10-2016

Een prachtige camping waar wij al jaren komen met de kinderen. De natuur, maar ook zeker voor het animatieteam van RB Producties, wat voor de kinderen geweldig is, maar waar wij zelf ook nog regelmatig aan meedoen. Een divers programma en enthousiaste medewerkers van RB Poducties zorgen ook voor een onvergetelijke vakantie!

De kinderen hebben op deze manier ook snel een heleboel vriendjes en vriendinnetjes.

Super condities om te surfen en aan het strand te liggen..

Rust, ruimte, schoon en gezellig

Bart en Annemieke, 4-8-2015

Aan het einde van Nijhuzum ligt dit heerlijke plekje. Dit is de eerste camping die ons verleid om vaker naar toe te gaan; inmiddels al 8 jaar. Geen verkeersdrukte, lekker varen en fietsen.

Niks moet veel kan, gastvrijheid is ongeëvenaard.

In de omgeving natuurlijk de meren om heerlijk te zeilen, maar ook fietsen, geocachen, diverse uitjes die door Janke-Jeltsje worden aangekondigd op het mededelingenbord, bezoek van steden als Workum, Hindeloopen, Bolsward is allemaal op de fiets te doen.

Gaasterland met zijn bossen en kliffen is op fietsafstand.

Op de camping een superschoon toiletgebouw, bibliotheek en toeristen info.

Elke week wordt de kunst van het fierljeppen beoefend.

Fietsenstalling in de boerderij.

Mogelijkheid tot wassen en gratis warm water voor de afwas.

Workum dichtbij voor de boodschappen en lekker eten in Oudega.

Workum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 50 reviews