Reviews over Wognum

Fantastisch de meest bijzondere vakantie ooit!

Ilse Krapels,
    10-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Super aardige gastvrije behulpzame mensen. Goede voorzieningen gemoedelijke sfeer veel georganiseerd we hebben op en top genoten. En raden het iedereen aan. Wij gaan zeker nog eens terug. We kregen deze vakantie en het heeft ons enorm goed gedaan ❤

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Klein en gezellig

Henk E,
    16-6-2018

Komen er al heel wat jaartjes met veel plezier.

Het is een kleine camping met stacaravans en wat ruimte voor tenten en zeker geen luxe camping maar wel gezellig.

In de zomer vakantie wordt er ook het eea georganiseert voor de kinderen en het heeft een gezellige kantine.

Mits je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten is het een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Noelle,
    24-9-2014

wij zijn bijna 6 weken op de camping geweest het is een gemoedelijke camping waar de kinderen echt een top tijd hebben gehad dus wij dan ook. ik kan het iedereen aanraden die van klein schalig houd en niet te veel poespas.

de omgeving is ook erg leuk er is veel te doen vooral in de zomer. ik zeg ga een keer heen en kijk zelf en je wilt niet anders meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van

Fam schipper,
    6-8-2007

OP en Top camping, zo gezellige sfeer en niet zo ver van ons huisje vandaan!!

Super

Gereisd familie in augustus 2007

Ben nu ruim een jaar "vaste bewoner" van molenwurf

Patrick,
    2-12-2006

Ben nu ruim een jaar "vaste bewoner" van molenwurf. Echt een toffe, gezellige camping. Iedereen helpt iedereen. Prima restaurant. Groot zwembad naast de camping. Een rereatieteam die van alles en nog wat organiseert. En een campingbeheer die altijd voor iedereen klaar staat. Er is het afgelopen jaar al heel wat verbouwd. En het is er alleen maar nog mooier geworden.

Gereisd anders in december 2006