Sorteren

Reviews over Winterswijk

prettig

Rita
    24-10-2018

altijd een prettige vakantie plaats,goede voorzieningen.Mooie fiets omgeving. Dicht bij de grens Duitsland en gezellige winkelplaats Winterswijk.

erg genoten maar het weer was ook fantasties

henriette kelders
    11-10-2018

alles was naar wens mooi huis mooie omgeving goed restaurant

Fantastisch. De beste in Winterswijk volgens ons.

Ellis G.
    27-9-2018

Op recreatiepark het Winkel doet de naam echt eer aan. Een comfortabel park, met enthousiast, vriendelijk en blij personeel, de faciliteiten zijn geweldig (goed sanitair, een fijn zwembad, super de luxe restaurant met vlotte bediening). Subliem is het uitzicht op de bosrand, waar in de ochtend de zon op komt en in de avond/nacht de maan net er boven staat. Maar het mooie is ook: ze hebben als enige camping in Winterswijk een prive-sauna en een supersnelle Wifi! Dat is wat we hebben gemist op de andere campings in Winterswijk, echter hier is het er gewoon allemaal wel. Top!

Blijft een fijne camping.

Annelies
    26-9-2018

De ruimte die er is. Jammer dat nu in september de douche’ s niet iedere dag schoon waren aan de dames kant.

Precies een camping die je zoekt.

Mik
    12-9-2018

Alleen geschikt voor mensen die van rust en mooie natuur houden.

Alles was goed, sanitair, wifi (gratis en goed bereik), plaats, omgeving.