Campings Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Geweldig

Kai,
    17-2-2019

Schitterende pistes, leuke skihutten en een heel gezellig dorp waar heel veel te doen is voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch gastvrij, willen graag weer terugkomen

José,
    16-2-2019

Heerlijke keurige camping met gastvrije eigenaren. Ze organiseren iedere week een wandeling en nemen je zo mee naar plaatsen waar je anders niet zo snel zou komen. Echt genieten. Het zwembad is klein maar groot genoeg om na een lekkere dag een verfrissende duik in te nemen. Sanitair is schoon en netjes en het restaurant gezellig. De camping zit aan de rand van het dorp zodat je lopend je boodschappen kunt halen. De gasten op de camping variëren van jonge stellen zonder kinderen, gezinnen met jongere of oudere kinderen tot senioren. Doordat de WiFi bij het toiletgebouw het beste was troffen onze kinderen daar leeftijdsgenotendaar elkaar en maakten contact. Wel handig wanneer je kinderen doorgaans niet zo makkelijk contact zoeken.

Twee keer onze vakantie hier al doorgebracht en willen hier graag weer naar terugkeren komende zomer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig

Janika Bax,
    15-2-2019

De mooiste brede banen die ik ooit gezien hebt op de gletsjer. Mooie pistes en een gezellig dorp!

Gereisd met vrienden in december 2017

Tot volgend jaar maar kan ook al met de komende ooster

...,
    11-2-2019

Tot volgend jaar maar kan ook al met de komende ooster zijn !!!!!!!

Gereisd anders in januari 2019

Wat een fantastische camping!

Judith,
    5-2-2019

Dit is werkelijk waar een top camping. Mooie staanplaatsen. Van gemiddeld tot zeer ruim. Sanitair is groot en schoon. Je kan er zelfs een privé badkamer huren. Zo heb je altijd je eigen douche en je kunt de spullen laten staan. Voor de kinderen genoeg vertier. Binnenzwembad en buitenzwembad, indoor en outdoor speelplaats. Prima restaurant voor een lekker hapje of een koud biertje. Vriendelijk personeel. Wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018