Campings Italië

• 1.141

wintersport campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Perfecte plaats en hotel, voor perfecte vakantie

Marianne,
    7-2-2019

Perfect. Mooie natuur in Zomer en winter. Goed Hotel, lekker eten, lieve mensen. Erg gast vrij. Croneplatz dichtbij. Schultelbus naar bergbaan. (GONDELS). In de winter skiyen of sneeuwwandelingemaken. In de zomer bergwandelingen. Je moet wel van rust houden.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen graag terug!

Hermine,
    25-9-2018

Een heerlijke camping te midden van de omringende bergen. De camping ligt ten zuiden van de Dolomieten is daardoor rustiger dan campings die middenin het gebied liggen. Met de auto ben je overal heel snel. Vanaf de camping kun je trouwens ook prachtige wandelingen maken en een leuke fietstocht langs de rivier. Bij aankomst krijg je de informatie van de vriendelijke receptie. De plaatsen zijn ruim, voor tenten is er een apart veld wat heel fijn is. Wij hebben met de tent gestaan op het groepsveld, dat kon omdat er geen groep was. De mooiste plek van de camping met geweldig uitzicht. Er is een kleine winkel op de camping met een vriendelijke dame en er is een lekker restaurant. Ook kun je in een half uur leuk langs de rivier naar het dorp Predazzo lopen. Een absolute aanrader! Het sanitair was ruim en altijd schoon. Ik heb niets negatief kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik zeg doen!

Yvonne,
    6-9-2018

Erg mooie en ruime plekken op de camping. Het sanitair werd erg goed schoongemaakt en onderhouden! Elke dag verse broodjes gehaald op de camping. Dit werd door de camping zelf bereid, met elke dag een andere specialiteit. Goed aan te raden! Kortom, zeker een aanrader om hier je tent, caravan of camper neer te zetten!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke camping voor mensen die van bergen houde

Hanneke,
    6-9-2018

De camping ligt fantastisch: om je heen de bergen die je direct vanuit de camping kunt gaan verkennen. Vlak bij de camping een heerlijke rivier om te spelen en dammetjes te bouwen. De tochten om de camping variëren in lengte, moeilijkheid en hoogte. Maar elk jaar ontdekken wij weer nieuwe routes. De een nog mooier dan de ander. Het is de enige camping waar wij voor de tweede keer terug zijn gekomen. P.s. en de eigenaren zijn top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Topcamping met alle voorzieningen & mooie omgeving

StijnM,
    25-8-2018

Een prachtige camping met heel vriendelijk, relaxt en behulpzame medewerkers. Voldoende sanitair over het hele terrein waarvan de staat wel verschilt. Een winkel met voldoende keuze, elke ochtend verse broodjes en fantastische koffie in de bar. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Zwembad, klimmuur of een kanpvuurtje bouwen in een van de vele vuur/BBQ plaatsen. Als je een avond geen zin hebt om te koken kan je op de camping bij de “tavola calda” ook een warme maaltijd kopen. De camping is verder een fantastisch uitgangspunt voor verschillende wandelingen of fietstochten (evt met de gehuurde elektrische mountainbikes van de camping)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018