We hebben een aantal aanbieders voor Wilsum voor je op een rij gezet:

Reviews over Wilsum

Thuis in het buitenland op Wilsumer Berge camping

Berg,
    26-11-2018

Het park is na de overname door de zoon van de eigenaar getransformeerd naar een uitstekende camping, waar rust ruimte en vriendelijk personeel ervoor zorg dragen dat je je op deze eco camping direct thuis voelt. Door de persoonlijke benadering is dit voor mij de beste camping in de buurt van de nederlandse grens

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi gelegen rustig park.

indevri,
    28-10-2018

Een jaar geleden een chalet gekocht en geen seconde spijt van gehad. Het park heeft ruime plekken en het is een heel fijn, rustig park.

Helaas heeft het last van zijn verleden met een vorige eigenaar.

Maar de nieuwe eigenaar is goed bezig en maakt het weer helemaal goed. Jammer dat sommige mensen wild west verhalen op deze site zetten. De chalets die er nu staan hoeven niet weg (tenzij ze misschien op instorten staan en daar is dan ook iets voor te zeggen.) Eigenaar is niet van plan het te verkopen . Hij is juist druk bezig om het park weer helemaal in orde te maken, voor zo ver het dat niet nu al is.

Al met al hopen wij er nog jaren te kunnen recreëren.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige camping met mooie ruime plaatsen

Rene,
    28-10-2018

Vorig jaar eigenaar geworden van een chalet op deze prachtige camping ... wij hebben geen moment spijt gehad dat wij hem hebben gekocht .. er is voor jong en oud veel te doen op de camping en in de omgeving ... ze zijn op dit moment druk aan het werk met de onderhoud .. wij blijven de komende jaren zeker hier

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk!

Ariane,
    25-10-2018

Wat een heerlijke plek! Prachtige natuur om mooie wandelingen te maken, het is van alle gemakken voorzien en hele vriendelijke en behulpzame mensen. Echt een plek om even helemaal bij te komen. Aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in september 2018

Wij gaan hier zeker nooit meer staan met de vakan.

Anoniem,
    21-10-2018

Wij hadden een jaar plaats het is een prachtige camping door de omgeving maar dit jaar was er voor de kinderen erg weinig te doen er veel onduidelijk en misverstand in het annematie team. En de snackbar was heel erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018