• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Westkapelle

Geweldige camping

marie-therese
    10-10-2018

Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het prachtig weer en de omgeving. Op loopafstand van de camping een makkelijk, goed begaanbare overgang naar een schoon strand met daar een leuke strandtent. De camping ligt tussen 2 mooie dorpen in, zowel Westkapelle als Zoutelande zijn 2 gezellige dorpen, veel terrasjes Grote kampeerplekken en een zeer schoon sanitair. Heel vriendelijke personeel. Al met al zeker een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Een echte aanrader.

R.R. Jurjens
    26-9-2018

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

Donkers
    23-9-2018

Zeer goed ontvangst vriendelijke mensen zeer zuiver en fris sanitair en nette camping Kan geen min punt opnoemen

knus,gezellig, schoon,centraal gelegen .

sjef
    21-9-2018

wel goed : zie alle prachtige reviews.

niet goed : zie niet alle zeurkousen op zoover ! Die zitten toch echt op de verkeerde camping.

Prima camping

R. van Beem
    27-8-2018

We hadden een kleine comfortplaats geboekt. Dit is inderdaad een vrij kleine plaats maar de prijs was dan ook zeer redelijk (140 euro voor een week). Rustige camping, sanitair is heel proper en wordt dan ook meerdere per dag schoongemaakt. Veel Duitsers op de camping maar die gedragen zich gemiddeld keuriger dan Nederlanders. Enige dissonant was het (ingehuurde?) animatieteam die meende op zaterdagavond twee uur lang haar activiteiten te moeten begeleiden met knalharde kinderliedjes. Al met al een prima camping. Ook keurig dat het afval gescheiden en gerecyceld wordt.