Reviews over Westkapelle

Voor herhaling vatbaar

Anneke Joosten,
    20-11-2018

De mini camping ligt in het dorp Westkapelle bij de vuurtoren. Prima sanitaire voorzieningen, zeer gastvrij en goede uitvalsbasis, voor het verkennen van Walcheren. Leuke plaatsen als Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg op fiets afstand. Dicht bij de zee waardoor je fijne strandwandelingen kunt maken. We waren nog lang niet uitgekeken maar een ongelukkige val noodzaakte ons naar huis te gaan. We komen hier zeker nog eens terug om meer van de plaatsen en omgeving te gaan zien.

Voordeel bij standplaats voor caravan/camper is dat je een betonnen vlonder voor de deur hebt liggen. Dit houd de boel schoon en hebt geen last van het natte gras.

Geweldige camping

marie-therese,
    10-10-2018

Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het prachtig weer en de omgeving. Op loopafstand van de camping een makkelijk, goed begaanbare overgang naar een schoon strand met daar een leuke strandtent. De camping ligt tussen 2 mooie dorpen in, zowel Westkapelle als Zoutelande zijn 2 gezellige dorpen, veel terrasjes Grote kampeerplekken en een zeer schoon sanitair. Heel vriendelijke personeel. Al met al zeker een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Een echte aanrader.

R.R. Jurjens,
    26-9-2018

Klantvriendelijke en keurig nette kleine camping gelegen bij het gezellige dorp Westkapelle aan de Noordzeekust. Veel mogelijkheden voor fietstochten, bezoek historische stadjes, etc. Grote plaatsen op de camping.

Donkers,
    23-9-2018

Zeer goed ontvangst vriendelijke mensen zeer zuiver en fris sanitair en nette camping Kan geen min punt opnoemen

knus,gezellig, schoon,centraal gelegen .

sjef,
    21-9-2018

wel goed : zie alle prachtige reviews.

niet goed : zie niet alle zeurkousen op zoover ! Die zitten toch echt op de verkeerde camping.