Sorteren

campings West Vlaanderen

Reviews over accommodaties in West Vlaanderen

Fantastische camping en supervriendelijk onthaal !

Monique
    14-7-2018
    Een camping die uitblinkt van netheid, met prive toegang naar het mooie park Grasduinen,maar vooral,rustig goed gelegen.

Fijne camping!

A. Jansen
    14-7-2018
    Fijne camping! 5 dagen op deze camping gestaan. Grote kampeerplaatsen, rustig, zeer schoon sanitair en eigenaar zeer aardig en behulpzaam. Ongeveer 2 km vanaf het strand, maar goed te doen met de fiets. Supermarkten en bakkers ook in de buurt en goed te doen bereiken met de fiets. In de omgeving is van alles te doen: kusttram naar omliggende plaatsen, strand, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en een dagje Oostende (met de fiets en gratis boot) of Brugge is ook erg leuk. Wij komen zeker nog een keer terug!

Goed genoeg om nog eens te komen

GVdW
    11-7-2018

Leuke camping voor kinderen met speeltuigen,sportplekken en toffe zwembaden(3)

Fietsen nodig om naar zee te gaan

Lekker eten maar beperkte keuze(geen mosselen)wel met terras

Grote kampeerplaats geboekt waar geen schaduw /bomen aanwezig waren

Zeer nette,kindvriendelijke camping

Brecht
    9-7-2018

Zeer nette, rustige en kindvriendelijke camping. We verbleven er een weekendje met de tent. Veel te doen voor de kinderen (verschillende speelpleintjes, voetbal/basketballveld, groot zwembad). Het recente sanitair in de 4 blokken is erg proper, zelden meegemaakt. Wordt meermaals per dag gepoetst.

De staanplaatsen zijn ruim. Weinig schaduw waar we stonden (comfort xl) want de bomen zijn nog niet zo lang aangeplant.

Huisjes zien er netjes uit.

Het restaurantje en de frituur hebben we niet bezocht.

Aanbod in winkeltje is voldoende.

In de buurt vind je Aldi, Colruyt, Okay, Lidl, Carrefour Market.

We komen hier zeker terug.

8 dagen in juli met tent

patrick de swerts
    4-7-2018
    Vriendelijk onthaal door tommy electriciteit direct aan tent saniteer is proper zeker aanrader vriendelijke groeten patrick de swerts
West Vlaanderen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 4257 reviews