• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in West Vlaanderen

Reviews over accommodaties in West Vlaanderen

accomodatie goed alleen camper met aanhanger niet!

The Knight, 3-2-2018
    Kleine camping dus vol altijd reserveren gewenst camperplaatsen buiten camping beschikbaar maar bij het zien van onze aanhanger mochten wij daar niet op. Toen maar uitgeweken naar camping Ypra in Kemmel 10 km.verder mooie grote camping goed ontvangen dit was het eerste weekend van sept. Dus ook druk vanwege de mega brocante in Lille en op zondag de grote rommelmarkt in Kemmel.

Niet slecht

Ghijsels Eddy, 9-1-2018

Ik vind het niet erg dat ze in 2018 het water gaan door rekenen aan de huurders ,alhoewel veel caravans leeg staan die ook stageld betalen en niets verbruiken ?

één ding zou ik dan toch graag hebben dat we meer waterdruk hebben zodat we onze douche kunnen gebruiken dat nu niet het geval is VEEL te weinig druk om bulex te doen aanslaan !!!

Geweldig

Helma steuten, 1-1-2018
    Heerlijk genoten tweede keer op deze camping . In november en december. Alles dichtbij , op loopafstand, bushalte om de hoek.wij komen hier graag weer terug.

Thuiskomen

Mieke, 25-11-2017
    Vrolijke camping, veel waterplezier, contente kinderen. De koude douche die je door moet, voor je het zwembad in kan, is een hel! Met wat verwarmd water (zonnenboiler?)zou deze douche pas doen waarvoor die er staat.

Triestig

lutje, 10-11-2017
    Wij komen al 40 jaar in het najaar naar de kompascamping . Wij hebben deze camping zien uitgroeien tot een gezellige en nette familiecamping . Spijtig genoeg is daar niet veel meer van over gebleven . Alles draait nog om geld , je betaald reserveringskosten en daarboven op nog 12 euro wanneer je een voorkeur uit voor een bepaalde plaats .Wil je wifi dan moet je daar ook nog eens apart voor betalen , een schande ; Elk jaar worden de toch al prijzige tarieven opgetrokken en blijkbaar valt het herfstarrangement ook weg . De vriendelijkheid in het onthaal is de laatste jaren ook zoek net zoals het vertrouwen in hun trouwe kampeerders want elke kaart van pasar werd gecontroleerd op naam en adres . Gelukkig is het sanitair nog steeds een pareltje , modern en vooral heel proper . De speeltuinen zijn prima en een leuke plek voor de kinderen .
West Vlaanderen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 4216 reviews