West Midlands

Reviews over accommodaties in West Midlands

Prachtige camping

Dorien,
    20-8-2015

Mooie camping, vriendelijke ontvangst. Wij kwamen vanuit het noorden aanrijden en dan is het echt heel lastig om met caravan een andere auto met caravan te passeren. De weggetjes zijn soms heel smal, en weinig overzichtelijk. Het restaurant is absoluut een aanrader. Sanitair is eenvoudig, maar schoon.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping

Dorien,
    20-8-2015

Prima camping, enigszins zakelijk. Grootte reguliere plaatsen niet echt royaal. Strakke regels hoe de caravan geplaatst moet worden. Aan begin oprijlaan camping is grote supermarkt. Wat geluidsoverlast van overvliegende helikopters en (snel) weg. Plaats Shrewbury is erg rommelig en viel wat tegen.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuke camping, prima prijs en behoorlijk groot

Jan koning,
    25-8-2011

Erg leuke camping, prima prijs en behoorlijk groot. Prachtige omgeving, ca. 10 km van de grens van Wales en zo'n 80 km van Liverpool en Manchester, garantie voor mooie uitstapjes. Regelmatig vertier in de Bar achter op de camping, en simpele maar goede afhaalmaaltijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Zeer mooi vakantiepark met mobil-homes.

A.M. Van den Camp,
    5-8-2010

Wij, senioren-echtpaar zijn hier 2 weken geweest en het was geweldig. Geboekt via Ned. toerop. Zeer mooie stacaravans, goed ingericht, fijne bedden, mooie, zeer uitgebreide keuken, fijn terras met meubilair (geen parasol, het was zeer warm, d.i. uitzonderlijk voor Engeland) ruime woonkamer, sat.t.v. alleen engelse zenders. Hartelijke ontvangst. Er is op het park niets te koop. Sedert kort wel een wasmachine en droger. Het stadje Tenbury Weels is best aardig, 2 supermarkten, aantal eetgelegenheden. Verder weg zijn de grotere supermarkten en leuke stadjes om te bezoeken, zelfs de grens van Wales is bereikbaar. Vervoer is noodzakelijk. Fietsen is moeilijker. Zeer heuvelachtig gebied.

Gereisd met partner in Mon Jun 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk vertoeven aan de grens met Wales

Mark,
    10-6-2010

Vriendelijk park, voornamelijk met stacaravans gevuld. Vriendelijk personeel, die veel over heeft voor haar klanten. Het park is gelegen in Shobdon, aan een rustiek meer. Er zijn mogelijkheden om gebruik te maken van een golfcourt. De ligging is uitstekend, zeker voor die mensen die best of Both Worlds willen hebben: de regio Herefordshire is al interessant, maar binnen no time ben je in Wales. Liefhebbers van natuur kunnen hier hun hart ophalen. Het park 'garandeert' rust.

Gereisd met partner in april 2009