West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

Mooie camping

Michel En Monique,
    13-7-2014

Deze camping ligt op loopafstand van zee en het centrum van Kalbarri. Goed verzorgt en ruime plekken voor de camper.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Camping met accommodaties en schitterend uitzicht

1-12-2011

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht op Mount Augustus (monoliet, ruim tweemaal groter dan Ayers Rock!). De term "resort" is wel misleidend. Het leidingwater is er niet drinkbaar en voor eten dient zelf gezorgd (voorraad meebrengen). Wij kozen voor een "family unit" (best vooraf reserveren). Volledige container met 4 kamers. Slaapkamer met 2 bedjes en airco. Slaapkamer met groot bed, ladenkast, spiegel en airco. Living met airco, tafel, 4 stoelen, grote ijskast met afzonderlijke diepvriezer, kookhoek met gasvuur + oven, microgolfoven, waterkoker, toaster, pompbak, potten en pannen, borden, glazen, bestek, enz. Badkamer met WC, lavabo en douche. Op het terras staat er nog een tafel met 3 stoelen. Geen internet. Overnachting 150,00 AUD. Vooraf werd gemeld dat enkel cash kan worden betaald, ter plaatse bleek ook een credit card mogelijk. Er is ook benzine en diesel te verkrijgen (wel erg duur).

Gereisd met partner in september 2011

Mooie camping met prima accommodaties

1-12-2011

Er zijn slechts drie "self contained units" (best reserveren). Alle andere zijn aangewezen op het sanitair van de camping. Inkom via de ruime keuken. Koelkast met afgesloten diepvriesvakje, waterkoker, toaster, microgolfoven en elketrisch kookvuur. Pompbak, potten, pannen, borden, bestek, enz. Mini-TV. Tafel met 2 stoelen en canapé, die tot bed kan omgevormd worden. Slaapkamer met vrij klein “groot” bed, nachtkastje en lampje. Badkamer met WC, lavabo en douche. Terras met tafel en twee stoelen. Allemaal erg netjes. Mukinbudin wordt trouwens omschreven als “The Tidiest Town of Western Australia”.

Overnachting 85,00 AUD. Internet tegen betaling.

Gereisd met partner in september 2011

Mooie camping met uitstekende accommodaties

1-12-2011

Ruime en erg propere accommodatie. Zitplaats met massieve, houten salontafel, canapé en TV. Keukenhoek met tafel en 3 stoelen, koelkast met apart diepvriesvak, elektrisch kookvuur met oven, microgolfoven, waterkoker, broodrooster, potten, pannen, bestek, enz. Moderne airco. Slaapkamer met twee aparte bedjes en badkamer met afzonderlijke WC, lavabo en inloopdouche. Gemeenschappelijk terras met tafel en twee stoelen. Geen internet. Overnachting 120,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Mooi gelegen camping met deluxe cabins

21-11-2011

Wij kozen voor één van de zes "deluxe cabins" (er zijn ook andere beschikbaar). Verrassend kraaknet. twee bedjes, grote tafel met 2 stoelen, nachtkastjes en kleerkast met spiegeldeuren. Flatscreen-TV, moderne airco en plafondwaaier. Keukenhoek met pompbak, kookvuur, dampkap, microgolfoven, broodrooster en koelkast met apart diepvriesvak. Waterkoker, potten en pannen, borden, tassen, bestek. Badkamer met WC, lavabo en instapdouche. Overnachting 210,00 AUD. Kamer niet gekuist na 1e nacht. Internet mits paswoord. Dat kost 4,00 AUD voor 30 minuten, 6,00 AUD voor 1u en 10,00 AUD voor 2u.