We hebben een aantal aanbieders voor Wallis voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Wallis

Voor herhaling vatbaar

AMC geschiere Geschiere,
    15-4-2019

Kleine rustige camping met vriendelijke beheerder in een prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Echte aanrader, topligging. Omringd door bergen.

Tommie,
    6-2-2019

Prachtige omgeving. Plaatsen liggen erg mooi. Vanaf de camping loop je richting een (ski)liftje die je nog wat verder omhoog brengt. Hier kun je prachtig wandelen en heb je super mooi uitzicht. Vanaf de camping wordt je omringd door bergen. We hadden prachtig weer, in de avond koelt het wel snel af. Echte aanrader. Aardige mevrouw die de camping runt, er worden excursies verzorgd vanaf de camping. Onze kinderen van 7 en 8 hebben genoten. Ook van het klimbos dat naast de camping zit. Wij hadden een plaats niet al te ver van de receptie af. Dit gedeelte was echt een aanrader je stond echt een beetje in the middle of nowhere. Ze hebben ook echt plaatsen in het bos. Sanitair was helemaal in orde. Gewoon goed, niet luxe, maar helemaal tevreden mee. Dorpje op loopafstand, met een winkeltje en restaurant en barretje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Verena,
    25-9-2018

Leuke camping, er word goed schoon gemaakt. Aardig persooneel. alles gaat hier nog met de hand niks gaat hier digitaal. Wel jammer dat er weinnig te doen is maar kleine kinderen kunnen zichzelf meestal wel vermaken. Er is 1 groot veld , 1 zwembad , 1 speeltuin en een hang chill plek voor jongeren met een tafeltennis tafel en 2 picknickbanken overdekt. Eet geleegheid is er wel maar alleen tussen een bepaalde tijd, weinnig keus en heel duur. V Prima camping

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Weer thuiskomen bij Camping Botza

R. Hertog,
    17-9-2018

Ook dit jaar weer bij Camping Botza geweest. Bij Botza heb ik altijd een gevoel van thuiskomen. Vriendelijk personeel, goede faciliteiten (vooral het verwarmde zwembad is echt top, zeker in deze tijd van het jaar) en mooi schoon en netjes. Bedankt weer voor het fijne verblijf!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Aanrader

M Vermeulen,
    2-9-2018

Prima camping met mooie plekken en uitzicht op de bergen. Het was rustig dus we konden uit veel plekken kiezen. Het zwembad is prima met een ruime ligweide. Op een paar kilometer ligt een heel groot zwemmeer, achter het kleine meer van camping Les Iles (camping met wat saaiere en meer kleinere plekken). Er is een Lidl en Aldi in de buurt en die heb je wel nodig om de kosten wat te drukken. Er zijn zoveel uitstapjes mogelijk; we hebben nog lang niet alles gedaan. Je zit heel snel op rijjsweg dus kunt overal snel heen. De washokken zijn schoon genoeg. Wel is er wat overlast van de trein die rond 7.40 uur en 8.40 uur rijdt, behalve in weekend. Nooit in de nacht een trein geweest en ook niet vaak overdag. Je hoort wel regelmatig vliegtuigjes. Dat de camping aan een industriegebied grenst zie je bijna nergens op de camping zelf, alleen beetje bij de weg ernaar toe. Wij vonden het allemaal best meevallen en we zijn wel 17 nachten geweest.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)