Waddeneilanden

Reviews over accommodaties in Waddeneilanden

Vorig jaar beter

Marian,
    17-2-2019

Huisje was niet schoon. Eerder jaar was het veel beter. Brasserie is mooi ingericht en lekker eten. Zwembad is goed verwarmd. Locatie in de slufter heel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Kom zeker weer terug.

E.breedijk,
    29-1-2019

Gelukkig geen troep op het strand na de losgeslagen containers, het leek wel een biljartlaken. Wel heel veel zeesterren !! Zeer nette camping met vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in januari 2019
    De Kiekduun, medeeigenaar, 19-2-2019
    Bedankt voor uw review. Fijn dat u een goede vakantie op Ameland gehad heeft. We zijn ook erg blij dat het afval wat er aanspoelt gelukkig steeds snel opgeruimd wordt door vrijwilligers. Zo behouden we het eiland. Graag tot de volgende keer op Ameland

Super plek, dicht bij strand, allervriendelijkst.

Ronald Keikes,
    28-1-2019

Dat het een zeer nette en vriendelijke camping is van alle gemakken voorzien, het chalet waar we in zaten was al drie jaar oud maar het leek nog als nieuw, mooi meubilair de keuken van alle gemakken voorzien, vaatwasser, combimagnetron, in het toiletgebouw van de camping konden we gebruik maken van wasmachine en droger en hier stond zelfs een vaatwasser.

Bij aankomst in het chalet lag een welkomstkaart klaar met er op geschreven een prettig verblijf een een flesje echte Texelse kruidenbitter en een zak Texelse chips met zeezout. Bij de receptie ook allervriendelijkst voor vertrek thuis werden we zelfs nog gebeld dat we eventueel wel wat eerder op de aankomstdag konden komen want het chalet was toch vrij. Kortom een aanrader en we voelden ons welkom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Er gaat niks boven Texel

Daphne Vegter,
    11-1-2019

We hebben een midweek overnacht op het eiland , we sliepen in de nieuwe chalet met uitzicht op de vuurtoren. Zeer uniek uitzicht. De chalet zag er zeer netjes uit. Veel servies, goedwerkende combi magnetron, geweldige bose speaker waar we veel plezier van hebben gehad. Mooie ruime woonkamer die gezellig is ingericht. Hele gezellige midweek gehad met alle goede voorzieningen.

Gereisd met partner in januari 2019

Ruimte, rust, natuur, vriendelijke mensen.

Gré van Veenendaal-Bosma,
    6-1-2019

Rust in het park met vuurwerk op afstand, super!!!

Gereisd met vrienden in december 2018