• Type accommodatie

campings in Vrouwenpolder

Reviews over Vrouwenpolder

Beter kan niet

Hans, 15-12-2017

Wij komen meerdere keren per jaar met de camper.

De Camping heeft meer dan voldoende faciliteiten. Goed en vriendelijk ontvangst. In de omgeving veel natuur en natuurlijk het strand.

"s-avonds zie je van uit je camper de herten grazen.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 28-12-2017

Bedankt voor je mooie review, Hans.

Fijn dat het verblijf zo naar wens is geweest en dat je de mooie omgeving optimaal gewaardeerd hebt.

We zien je dan ook graag terug op de Zandput of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Hebben al bijna 20 jaar een voor en naseizoen

W.Driedonks, 13-12-2017
    Dat dit een camping is waar iedereen kan vertoeven, jong en oud. Pluspunt is dat de zee ontzettend dichtbij ligt. Worden altijd goed geholpen bij receptie.
    Roompot Vakanties, Kwaliteit, 28-12-2017

Bedankt voor jullie leuke review.

De camping ligt inderdaad ideaal en dan komen jullie er al heel lang en dat zien wij als een groot compliment. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en ook over de vriendlijkheid van de receptie. Wij zullen dit dan ook doorgeven en hopen jullie nog vaak te mogen begroeten op de Zandput!

Groetjes Kathinka

Wij komen weer

Sofie, 19-10-2017

+ rustige camping, goede ligging, ongelooflijk net en aangenaam sanitair, ruime plekken, strand en fietsroutes vlakbij, naast het gezellige dorp.

- speelterrein is echt aan vervanging/renovatie toe: kapotte hangbrug, planken met nagels hangen los, schommels hangen los. Niet om je kinderen vrij op te laten spelen. Er loopt een (lieve) grote hond los rond. Mijn 5 jarige week niet van mijn zijde omdat hij erg bang is van honden. Toch iets om rekening mee te houden. WC papier/handdoekje bij lavabo zou fijn zijn, maar is op veel campings niet aanwezig.

Wij komen nog wel eens terug omwille van de rust en de ligging.

echt super

Manon, 9-10-2017
    Eerder waren we al kampeergast en landhuisgasten. Wij hebben nu met de hele familie een weekend bij Twistvliet gelogeerd. In totaal hadden we de beschikking over 4 lodges, (tenthuizen eenvoudig maar doelmatig en warm,) twee landhuizen (super de luxe echt plaatjes) en drie cottages (mooi en sfeervol) en een koetshuis (simpel maar goed slapen in de bedstee boven de koetsen; voor de jongeren!) . 49 mensen van alle leeftijden, jongste 1 en oudste 80! We hebben het super gehad. Heel lekker ontbijt, alles er op en er aan, warme broodjes eitje muesli vers sap koffie thee en allerlei beleg, zalig stamppotbuffet met uitleg van de kok (met een zalige zuurkool die we nergens nog geproefd hebben), en we mochten een ruimte gebruiken toen het onverhoopt enorm regende. Niets was teveel. Bij Twistvliet zijn ze super flexibel. Als je van natuur houdt en zelf ook een beetje flexibel bent, vind je dit vast een heerlijke plek. Wij houden van Twistvliet! Bedankt alle medewerkers en Nico voor deze unieke kans om met de hele familie samen te zijn. Tot een volgende keer!

Geweldig , schoon ,perfecte tv-aansluiting .

Fam. Sondagh, 2-9-2017

Strand een beetje moeilijk bereikbaar, vooral met kleine kinderen (bolderwagen enz.) overigens wel een mooie wandelweg . Heel mooi en goed onderhouden comfortabel sanitair. o.a. overal toiletpapier aanwezig. Mooi schoon buitenbad .

Leuke campingwinkel ,elke mogen verse broodjes e.d.

Kortom alles OK.

Vrouwenpolder scoort een 8,1 uit 10, op basis van 109 reviews