Reviews over Vrane

Vriendelijke en behulpzame zussen

Henk,
    8-10-2018

Camping wordt geleid door twee zussen die je met raad en daad terzijde staan. Zee behulpzaam! Goed en goedkoop eten in het restaurantje. Voor € 5,80 een hoofdmaaltijd. Prima, gratis wifi. Camping heeft een betrekkelijk intiem veldje tussen bomen en een groot grasveld met minder beschutting. Geen zwembad, maar bij heel warm weer kun je in de rivier zwemmen. Vrij nieuw sanitair dat keurig wordt onderhouden. Voor de mannen staan er o.a. scheerzeep en wegwerp scheermesjes, shampo, wattenstaafjes etc klaar. Bij de dames zelfs tampons e.d.. Bij de douches moet je je nog wel achter een gordijntje uitkleden, voordat je de douche zelf in gaat. Je kunt met de trein naar Praag. Het station ligt op anderhalve kilometer van de camping. Overigens even opletten als je de eerste keer naar de camping gaat. Direct rechts over de brug een smal straatje in, dat je bijna over het hoofd ziet.

Super aanrader

Menno,
    21-8-2018

echt een top camping, schoon, mooi en goed sanitair, een keukenfaciliteit, een BBQ, ruimte voor van alles, rechtstreeks aan het water maar het belangrijkste, vreselijk goed en servicegerichte mensen. We hebben genoten en voelde ons volledig thuis. Overigens was 85% van de camping bezetting Nederlands. 's-avonds en 's-nachts is er een soort van oppas/beveiliging wat een goed gevoel geeft. 20 minuten vanaf Praag, zowel met auto als met trein waarvan het station lopend te bereiken is. Een regelrechte aanrader.

Prima verblijf.

C Hollemans,
    15-8-2018

Gastvrij. Kideale ligging om Praag te bezoeken.

Geweldig

Cappucino,Irish coffee and black dog,
    14-7-2018

Superleuke en relaxte camping!!! Was écht allemaal super netjes en compleet. Eten was ook prima,maar vooral de behulpzaamheid van de familie vonden wij écht helemaal top!!!!

Voortreffelijke uitvalsbasis voor een weekje Praag

Yvonne,
    12-5-2018

Uitstekende camping om Praag te bezoeken. En heerlijk om na het bezoek te kunnen relaxen of spelen (ook met en in het water). Hulpvaardige receptie. Geen enkele last gehad van ook lawaai van het spoor.