We hebben een aantal aanbieders voor Voss voor je op een rij gezet:

Reviews over Voss

leuke hytte-camping

Charan van Tijn,
    2-8-2017

Je kunt hier een hytte (blokhut) huren, tegen 21:00 uur was alles verhuurd. Het sanitair is voldoende, maar in de hut werkte de koelkast niet. Het is allemaal wat ouder aan het worden. Het uitzicht is behoorlijk goed, bergen, watervallen en sneeuw. De campingbaas spreekt eigenlijk alleen noors. Goed voor een doorreis, maar ik zou hier niet langer blijven.

Gereisd met partner in juli 2017

Een mooie beleving van een langverwachte droom.

Schellekens Frans ,,
    20-10-2016

De camping is goed gelegen en direct aan de waterval. Mooie hutten en rustig. Goed internet en goede bedden.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen, maar zeer basic

J van den Berg,
    1-1-2015

De camping ligt direct aan weg 13 en heeft daardoor een fijne ligging. De camping is een groot grasland, direct aan een sneltromende uitmonding van een enorm waterval. Oorverdovend soms!

Het sanitair is zeer basic. Sommige wc-deuren kunnen niet op slot en de deur van de damesdouche gaat maar voor de helft open, aangezien daar een grote rots voor staat.

Om vier uur is de zon uit het dalletje van de camping en wordt het vochtig en koud.

Tot slot zijn de plaatsen zelf voor het uitkiezen, maar hij er rekening dat het grasland gestaag naar beneden afloopt richting het water. De krik en enkele platte stenen uit de rivier waren onze beste vrienden.

Wifi is gratis, maar niet heel sterk.

Gereisd met partner in augustus 2014

De camping is vooral bijzonder vanwege de waterval

Rob,
    19-6-2013

Ik zou zeggen een echte doortrekcamping. Er is in de de directe omgeving niks te doen. Voss ligt op 10-12 km. Op de camping staan veel hutten. De kampeerplekken zijn niet al te groot. Het sanitair wordt goed schoongehouden en is in goede staat. Bij de receptie, annex kiosk, kan je inmiddels een hamburger eten en ijsjes kopen. Het is geen winkeltje. Er zijn idd heel wat bussen die hier stoppen om de waterval te zien. Dat geeft wat "drukte" maar is alleen maar vermakelijk. Als de zon er op schijn is de waterval idd schitterend.

Gereisd met partner in juni 2013

mooi gelegen camping

Conny,
    4-4-2012

De camping ligt bij een waterval. Wij hebben overnacht in een hytte vanwege de stromende regen toen we aan kwamen met onze tent. Helaas de volgende dag verder getrokken naar drogere oorden en zo weinig gezien ter plekke.

Gereisd met partner in Tue Jul 09 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)