Reviews over Vorden

Een prachtig gelegen, rustige camping.

J. van Hoeven,
    24-10-2018

We hebben voor de vijfde keer op deze camping een prachtige week gehad.

Weer gastvrij ontvangen, prachtige kampeerplek met prima schoon en verwarmd sanitair.

De omgeving van Vorden is een aanrader voor fietsliefhebbers en wandelaars!

Jolanda van Buuren,
    21-10-2018

Mooie camping met mooie en ruime verharde plaatsen, schoon sanitair. Wij houden van rust en een mooie omgeving. Daarom komen wij hier al sinds 2012 op een seizoensplaats. De eigenaren zijn vriendelijk en onderhouden de camping zeer goed. Jammer dat het seizoen weer voorbij is. Wij kijken nu al uit naar april voor een nieuw seizoen

Fantastich mooie en rustige camping met veel groen

Hans van Buuren,
    21-10-2018

Wij waren te gast om camping 't Meulenbrugge bij het gezellige plaatsje Vorden. Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en alles goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaren. We kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Fam. Koelewijn Noordwijkerhout,
    14-10-2018

Voor de derde keer hier geweest. Prachtige camping, ruime plaatsen met kraan en putje voor afvalwaterslang . Familie Berenpas zijn hartelijk, gastvrij en voeren een soepel beleid

Ruimte, rust, fietsen, wandelen

Ton Epping,
    5-10-2018

Op een royale plaats, met een tegelterras voor de caravan ! (èn vuilwaterafvoer) in een grote bosrijke omgeving hebben wij hier drie prachtweken gehad.

Camping 'moeder' Ans is een royale , hartelijke, echte ondernemer, die keihard werkt, op camping en boerderij. Het eerste sanitair ooit, wordt dit najaar (2018) geheel vervangen. "t wordt heel mooi" Het tweede is al okay.

Vorden is een prettig dorp, Hotel, Rest. Bakker is een buitengewoon prettig koffieadres, ga dan vooral op het tuinterras aan de achterzijde zitten.