We hebben een aantal aanbieders voor Vorden voor je op een rij gezet:

campings Vorden

We hebben een aantal aanbieders voor Vorden voor je op een rij gezet:

Reviews over Vorden

Prachtige camping maar voor ons niet meer

Ineke,
    17-3-2019

Voorjaar 2018 hebben we 3 maanden op deze camping gestaan . Mooie , schone , goed verzorgde camping met keurig onderhouden sanitair . Vorden is een leuk dorpje en in de omgeving is genoeg te doen . De gemiddelde leeftijd van de gasten is erg hoog en kinderen kom je hier bijna niet tegen , zelfs niet in vakantie periodes zodat ik onze kleindochter maar niet heb uitgenodigd ,er zijn ook geen faciliteiten voor kinderen , iedereen komt hier voor zijn rust . Wij behoorden kennelijk niet tot die doelgroep want we vonden de sfeer niet geweldig ; veel mensen zeiden na een groet niets terug . Ook de eigenaar was erg stug , jammer want de camping was mooi en super goed onderhouden . Wij komen zeker niet terug maar ik kan me voorstellen dat anderen (ouderen ) hier wel genieten

Gereisd met partner in april 2018

Een prachtig gelegen, rustige camping.

J. van Hoeven,
    24-10-2018

We hebben voor de vijfde keer op deze camping een prachtige week gehad.

Weer gastvrij ontvangen, prachtige kampeerplek met prima schoon en verwarmd sanitair.

De omgeving van Vorden is een aanrader voor fietsliefhebbers en wandelaars!

Gereisd met partner in oktober 2018

Jolanda van Buuren,
    21-10-2018

Mooie camping met mooie en ruime verharde plaatsen, schoon sanitair. Wij houden van rust en een mooie omgeving. Daarom komen wij hier al sinds 2012 op een seizoensplaats. De eigenaren zijn vriendelijk en onderhouden de camping zeer goed. Jammer dat het seizoen weer voorbij is. Wij kijken nu al uit naar april voor een nieuw seizoen

Gereisd met partner in april 2018

Fantastich mooie en rustige camping met veel groen

Hans van Buuren,
    21-10-2018

Wij waren te gast om camping 't Meulenbrugge bij het gezellige plaatsje Vorden. Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en alles goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaren. We kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fam. Koelewijn Noordwijkerhout,
    14-10-2018

Voor de derde keer hier geweest. Prachtige camping, ruime plaatsen met kraan en putje voor afvalwaterslang . Familie Berenpas zijn hartelijk, gastvrij en voeren een soepel beleid

Gereisd met vrienden in september 2018