• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Vorden

Fam. Koelewijn Noordwijkerhout
    14-10-2018

Voor de derde keer hier geweest. Prachtige camping, ruime plaatsen met kraan en putje voor afvalwaterslang . Familie Berenpas zijn hartelijk, gastvrij en voeren een soepel beleid

Ruimte, rust, fietsen, wandelen

Ton Epping
    5-10-2018

Op een royale plaats, met een tegelterras voor de caravan ! (èn vuilwaterafvoer) in een grote bosrijke omgeving hebben wij hier drie prachtweken gehad.

Camping 'moeder' Ans is een royale , hartelijke, echte ondernemer, die keihard werkt, op camping en boerderij. Het eerste sanitair ooit, wordt dit najaar (2018) geheel vervangen. "t wordt heel mooi" Het tweede is al okay.

Vorden is een prettig dorp, Hotel, Rest. Bakker is een buitengewoon prettig koffieadres, ga dan vooral op het tuinterras aan de achterzijde zitten.

Thuiskomen

Vd reijken
    10-9-2018

Fantastisch wat een goede sfeer is het daar , eigenaren is niets te veel als je wat vraagt .Dus volgend jaar gaan wij daar weer onze vakantie vieren wij verheugen ons er weer op .

Top camping!

Bas van der hofman
    28-8-2018

ik heb een top tijd gehad! Mooie camping prachtig nieuw sanitair en de kinderen vonden het geweldig heerlijk gezwommen en gesprongen top vakantie!

Elly Stuijt
    23-8-2018