• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Völs am Schlern

Prachtige omgeving, maar geen sfeer op de camping

E&T
    9-8-2018

Prachtige omgeving, prachtig sanitair, schoon, goede service maar geen sfeer. Lijkt alsof het circus in de stad is neergestreken. Weinig groen, alles wit van de caravans en campers. Slordig alom geparkeerde auto's waardoor de camping erg slordig aandoet. Wij stonden met onze vouwwagen op een groet grindplaats, wat erg deed denken aan een parkeerplaats. Gasten die 'boven ons' verbleven (terrassencamping) moesten ook hun auto op deze grindplaats parkeren. Zwembad was heerlijk na een dag wandelen. Sanitairgebouw prachtig, eigenlijk 'overdone' voor een camping. Geen kampeergevoel op deze camping. Alles doet je herinneren aan een wintercamping, waar hij uitermate geschikt voor is. Maar voor echt kamperen in de zomer moet je hier absoluut niet zijn. Erg glooiend veldje, zonder enige schaduw, waar de schaarse tentjes staan. Doet een beetje triest aan.

Prachtige omgeving waar we graag voor terugkomen maar dan niet op deze camping.

Misschien voor herhaling vatbaar.

S. Glas
    1-8-2018

Wij vonden de camping erg duur in vergelijking met de kwaliteit van wat we gewend zijn van andere bergcampings. De plaatsen zijn niet zo groot voor wat men betaald, wij schrokken van de prijs. De winkel en het restaurant zijn op de zondag gesloten. Te commercieel.

Völs am Schlern scoort een 8,2 uit 10, op basis van 44 reviews