We hebben een aantal aanbieders voor Völs am Schlern voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Völs am Schlern voor je op een rij gezet:

Reviews over Völs am Schlern

Toplocatie, hogere prijzen maar het was het waard.

OC Rovers,
    27-9-2018

Prima camping. Voor 90% gericht op campers. Wij - tent - hadden het prima naar de zin. Schuine weide, maar ok. Heerlijk pizza gegeten bij tent 100m links van uitgang camping.

Gereisd met partner in september 2018

mgmnas,
    17-9-2018

Mooi gelegen camping, prima personeel. Grote en kleine plaatsen. Sanitair is super netjes evenals de afwasgelegenheid, wasgelegenheid etc. reserveren is een pre, zeker een must in hoogseizoen.

Gescheiden afval zakken verkrijgbaar. Er is een machine om je chemisch afval tank te legen en te reinigen. !!

Niet goedkoop, wel fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi maar prijzig

Ine,
    30-8-2018

De camping is helemaal top, sanitair oogt als n welness. Super

Niet goed is t prijsbeleid. Je krijgt alleen de prijzen voor de plaatsen te zien en je denkt; wow goedkoop. Maar als je gaat afrekenen blijkt er erg veel bij te komen. Ipv de gemelde 17 euro per nacht werd t 50 euro per nacht. Dat verschil is te groot. 6 euro per nacht stroom! Moet je dat eens op zien te krijgen....

Maar als je de prijs weet en je bent daarmee akkoord dan is t werkelijk de fijnste camping die ik ooit gehad heb.

Gereisd met partner in augustus 2018

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen Nooit

11-8-2018

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen uitstekend sanitair. Nooit te maken gehad met wachtrijen. De ene campingplaats heeft mooier uitzicht dan het andere. Wij hadden gevraagd om een plek met schaduw en deze kregen we ook. In de omgeving zijn verschillende gebieden om in te wandelen welke ook geschikt zijn voor jongere kinderen. De informatie over deze wandelingen met name op internet gevonden. WiFi op de campingplaats is uitstekend. De aanrijroute is stijl en op sommige plaatsen erg smal voor een auto met caravan. Dit zou verbeterd kunnen worden.

Restaurant op de camping heeft goed eten en vriendelijke bediening. Daarnaast lekkere pizza’s op loopafstand. Het meer lago die Fie vonden wij te ver en met name te stijl om te lopen vanaf de camping. We zijn hier met de auto geweest maar dan betaal je parkeerkosten en in het weekend is het hier erg druk.

Conclusie: mooie, schone, rustige camping welke een aanrader is!

Gereisd anders in juli 2018

Prachtige omgeving, maar geen sfeer op de camping

E&T,
    9-8-2018

Prachtige omgeving, prachtig sanitair, schoon, goede service maar geen sfeer. Lijkt alsof het circus in de stad is neergestreken. Weinig groen, alles wit van de caravans en campers. Slordig alom geparkeerde auto's waardoor de camping erg slordig aandoet. Wij stonden met onze vouwwagen op een groet grindplaats, wat erg deed denken aan een parkeerplaats. Gasten die 'boven ons' verbleven (terrassencamping) moesten ook hun auto op deze grindplaats parkeren. Zwembad was heerlijk na een dag wandelen. Sanitairgebouw prachtig, eigenlijk 'overdone' voor een camping. Geen kampeergevoel op deze camping. Alles doet je herinneren aan een wintercamping, waar hij uitermate geschikt voor is. Maar voor echt kamperen in de zomer moet je hier absoluut niet zijn. Erg glooiend veldje, zonder enige schaduw, waar de schaarse tentjes staan. Doet een beetje triest aan.

Prachtige omgeving waar we graag voor terugkomen maar dan niet op deze camping.

Gereisd met partner in juli 2018