Vlaams Brabant

We hebben een aantal aanbieders voor Vlaams Brabant voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Patrick schijvens,
    8-5-2018

Leuke camping alles goed onderhouden leuke en mooie plaats gehad met onze mobilhome

Zijn vriendelijk ontvangen en twee dagen goed gevist voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Fam schijvens

Gereisd met vrienden in mei 2018

goede camping

Ronny & Nadine,
    29-4-2018

Wij hebben hier met onze kleinkinderen verbleven in een luxe chalet aangezien onze dochter hier in de buurt moest komen werken. Het was een leuke, aangename en rustige vakantie. Wij komen zeker nog eens terug met de familie. Mooie fiets en wandelroute langs de Demer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super tijd

Jean Luc,
    28-4-2018

Sinds vorig jaar een stacaravan hier gekocht en super tevreden mee. Wij wonen op een appartement zonder tuin en vinden het geweldig om elk weekend en in de vakanties weer hiernaartoe te komen. Eigenaars zijn vriendelijk en camping wordt goed onderhouden. In de zomer zijn er ook leuke activiteiten te doen. Er is ook een cafetaria aanwezig waar we elk weekend gezellig met vrienden en familie iets gaan drinken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Ontspannend

Gerard,
    25-4-2018

De camping ligt in een mooie omgeving, je kunt er fijne fietstochten en wandelingen maken. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Camping wordt op het moment gerenoveerd, dus er kan enig overlast zijn. Neem wel anti-muggenspray o.i.d. mee, wij hadden veel last van muggen. Sanitairgebouw wordt slecht gepoetst, warme water was afgesloten in de wasbakken. Wel warm water om af te wassen.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk plekje

gerdi,
    29-9-2017

Supergoed fietsgebied , vriendelijke eigenaars, schoon sanitair!!

Gereisd met partner in september 2017