Reviews over Vipava

Fijne locatie!

Daphne schoorl,
    31-7-2018

Super fijne, kleine camping. Een warm onthaal met een karafje eigengemaakte wijn. Deze kan je ook per fles voor 4 euro halen bij de eigenaresse (aanrader)! Je staat letterlijk in de achtertuin. Sanitair zeer schoon, fijne douche. Mooie omgeving, wij hebben het als uitvalsbasis gebruikt naar de kust en Ljubljana. Aanrader wat ons betreft!

Gereisd met partner in juli 2018

Rustige ligging, centraal in mooi gebied.

dianne,
    22-7-2018

Rustige camping (geen herrie van wegen ofzo), met mooi uitzicht op de heuvels. Aardige en behulpzame gastvrouw. Wij zijn er 10 nachten geweest en hadden best nog wat langer willen blijven. De koelkast en grote overdekte picknickplaats zijn echt een luxe voor tentkampeerders! Klein maar mooi zwembad. Sanitair is schoon en voldoende (al was het tijdens ons verblijf niet volgeboekt op de camping). Scooterverhuur vanaf de camping mogelijk. En andere activiteiten zoals paragliding, kayakken of ebike-verhuur mogelijk via outdoorbedrijf Onnose, dat ook in hetzelfde dorp gevestigd is. Mooie omgeving, waar je alle kanten op kan. Grotten, steden, strand (in Italië) en bergen op acceptabele reisafstand. Verse broodjes te bestellen en kleine supermarkt op loopafstand. Standplaatsen zijn aan de kleine kant, wij hadden geluk dat het niet volgeboekt was.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke camping met een toprestaurant!

Monique,
    19-9-2017

Wij waren van plan om hier 2 nachten te blijven, maar 1 uur na aankomst veroorzaakte een hevige storm grote schade aan onze caravan. Wij konden zo niet meer rijden, maar de caravandealers wilden er alleen naar kijken als we naar hen toe kwamen. De eigenaars van de camping, Ingrid en Marko, hebben ons heel erg goed geholpen. Ze hebben voor ons stad en land afgebeld en uiteindelijk een monteur gevonden die op de camping wilde komen repareren. En om 8.00 uur 's ochtends stonden ze bij de caravan paraat om te tolken voor de monteur die alleen Sloveens sprak. Terwijl ze toch tot 's avonds laat in de weer zijn met hun restaurant. Dankzij hen konden wij onze reis na 4 dagen hervatten. Dat restaurant van hen is héél bijzonder! Marko kan echt geweldig koken, we hebben zo genoten! We hebben nog nooit zo lekker gegeten op een camping. Voor € 42,- pp krijg je een fantastisch avondvullend 7-gangendiner met bijpassende wijnen die gul geschonken worden. Alleen al voor dit diner zouden we weer terug gaan! Absoluut een grote aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige ligging

Chris,
    2-9-2017

Kleinschalige camperplaats met veldjes voor tenten en huisjes. Heerlijk tussen de wijnvelden met prachtig uitzicht en lekker rustig. Klein zwembad om af te koelen. Heel vriendelijke eigenaren. Super lekker gegeten bij Saksida met eigen wijnproeferij. Al met al top. Komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi plekje

Robbert,
    23-8-2017

Kleine rustige camping onderaan de berghelling boven Vipava. Mooi uitzicht op het dal en de tegenoverliggende heuvels. Plekken voor tenten en caravans gescheiden. Tentplaatsen verdeeld over drie terrassen, met volop schaduw. Plekken voor caravans/campers veelal in de zon. Alles schoon en netjes. Keurig sanitair. Douches en toiletten in gescheiden ruimtes, m/v gemengd. Bar met terras op de camping (tot 23 uur open), geen restaurant. In Vipava (5 autominuten) alle voorzieningen. Sportfaciliteiten bij de camping, o.a. tennisbaan, maar die worden voornamelijk door inwoners van Vipava gebruikt. Tijdens ons verblijf (derde week juli) was de camping ca. 70% bezet. Zeer enthousiaste beheerder, die trakteerde op fruit uit eigen tuin en talloze tips voor uitstapjes gaf. Aanraders om te bezoeken: Skocjan grotten, kasteel Predjama, vestingstadje Stanjel, Piran, kerkje van Hrastovlje. Dagtocht naar Ljubljana goed te doen (klein uur rijden), Venetië ook wel (kleine twee uur). Deze camping vonden wij een prima plek om Zuidwest-Slovenië te verkennen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)